24749
netweters
|
152304
antwoorden
|
20689
vragen
|
Dit vandaag gevonden op ICulture.
Mvg,
Yves
PS: had misschien eerst beter de zoekfunctie gebruikt en op Visual Voicemail gezocht, dan had ik gezien dat er al 2 draden zijn over dit onderwerp... en had ik daar dit antwoord kunnen posten. Het kan verkeren zei Bredero 😉
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hopelijk volgt Android snel
Wat is visual voicemail mail?
Dat is de mogelijkheid om voicemails af te spelen ipv naar een nummer te moeten bellen om je voicemail te beluisteren.
@Ex-Netweter dat klopt! Telenet klanten die een iPhone 6S/SE hebben of hoger én het nieuwste besturingssysteem, kunnen binnenkort gebruik maken van Visual Voicemail. Met Visual Voicemail kan je jouw voicemail beluisteren zonder naar 5555 te bellen.
Op 10 maart startte Telenet met de activatie van de optie voor alle klanten met een iPhone 6S/SE of hoger. Dit doen ze stap voor stap (ongeveer 10.000 klanten per dag). Zodra Visual Voicemail geactiveerd is, ontvang je als klant hierover een sms. Voor nieuwe klanten wordt Visual Voicemail vanaf nu automatisch geactiveerd.
Goed om te weten!
In dit Telenet artikel kan je alles nog eens nalezen en terugvinden wat je kan doen bij problemen: Visual Voicemail op je iPhone
Ben je niet zeker of Visual Voicemail na het ontvangen van de sms werkt?
Controleer onderstaande screenshot eens.
Hallo,
Op de gewone telefonische helpdesk en support via chat konden ze me niet wijzer maken dus probeer ik het hier even. 🙂
Ik heb sinds 24/02/2021 Yugo Connect en gebruik een iPhone XS met iOS 14.4.2, maar heb nog geen Visual Voicemail. De interface doet nochtans uitschijnen dat ik het zou hebben? Ik denk overigens niet dat ik een sms gehad heb van Telenet, maar ben niet zeker.
Als ze er 10000 per dag, sinds begin maart, activeren dan dacht ik er nu misschien reeds bij te zijn?
Thanks alvast!
Hallo,
Op de gewone telefonische helpdesk en support via chat konden ze me niet wijzer maken dus probeer ik het hier even. 🙂
Ik heb sinds 24/02/2021 Yugo Connect en gebruik een iPhone XS met iOS 14.4.2, maar heb nog geen Visual Voicemail. De interface doet nochtans uitschijnen dat ik het zou hebben? Ik denk overigens niet dat ik een sms gehad heb van Telenet, maar ben niet zeker.
Als ze er 10000 per dag, sinds begin maart, activeren dan dacht ik er nu misschien reeds bij te zijn?
Thanks alvast!
Heb je al gedaan wat er op deze pagina staat onder de kop Problemen?
Die stappen heb ik inderdaad reeds zonder succes geprobeerd. Het was me overigens niet 100% duidelijk of ik STATE of “STATE” met aanhalingstekens moest sturen (ik vermoed zonder), dus heb ik voor de zekerheid de beide gedaan, achter elkaar. 🙂
Maar er is tot heden nog niets veranderd. Ik vermoed dat ik ofwel nog in de en (lange) wachtrij zit óf dat er wel degelijk iets schort met mijn telefoonnummer. Wie zal het zeggen?
Heb je de laatste tip: sim kaart uit toestel nemen en tergsteken ook geprobeerd?
Ook die tip had ik reeds geprobeerd en zonet voor de zekerheid nog eens uitgevoerd. Nog steeds geen verandering. Vreemd.
@Frederik81 schreef:Ook die tip had ik reeds geprobeerd en zonet voor de zekerheid nog eens uitgevoerd. Nog steeds geen verandering. Vreemd.
Hebben jullie bij mobiele datainstellingen waar je de apn moet invullen ook enkel mobiele data en mms staan? Dus niet een visual voicemail rubriek en persoonlijke hotspot rubriek?
Hier net overgestapt naar telenet. Zou actief moeten staan.
Ik kan de begroeting beluisteren, de voicemailpin aanpassen, maar ik krijg men berichten niet in een lijst te zien... en ontvang ook geen bericht van de telefoon app als er een voicemail is.
Dus het lijkt nog maar half actief te staan.
@Ostberg schreef:
@Frederik81 schreef:Ook die tip had ik reeds geprobeerd en zonet voor de zekerheid nog eens uitgevoerd. Nog steeds geen verandering. Vreemd.
Hebben jullie bij mobiele datainstellingen waar je de apn moet invullen ook enkel mobiele data en mms staan? Dus niet een visual voicemail rubriek en persoonlijke hotspot rubriek?
Hier net overgestapt naar telenet. Zou actief moeten staan.
Ik kan de begroeting beluisteren, de voicemailpin aanpassen, maar ik krijg men berichten niet in een lijst te zien... en ontvang ook geen bericht van de telefoon app als er een voicemail is.
Dus het lijkt nog maar half actief te staan.
Opgelost hier uiteindelijk.
@Ostberg Hier nog niet opgelost. Hoe is het bij jou in orde geraakt?
Ik zie dus ook enkel Mobiele Data en MMS. Geen Visual Voicemail (werkt ook niet). Geen Personal Hotspot (maar die werkt wel).