Beantwoorden
Ex-Netweter
 

Telenet start met Visual Voicemail.

Dit vandaag gevonden op ICulture.

 

Mvg,

Yves

 

PS: had misschien eerst beter de zoekfunctie gebruikt en op Visual Voicemail gezocht, dan had ik gezien dat er al 2 draden zijn over dit onderwerp... en had ik daar dit antwoord kunnen posten. Het kan verkeren zei Bredero 😉

18 reacties
Ex-Netweter
 
TMCLS93
Experienced Bijna Allesweter
Berichten: 705
Topic held(in)! Jij bent een pro! Like a journalist. Waar zijn die handjes?

Telenet start met Visual Voicemail.

Hopelijk volgt Android snel

plopson
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Vernieuwde Telenet Webmail? It's your fifth party! Primeur! It's your fourth party!

Telenet start met Visual Voicemail.

Wat is visual voicemail mail?

TMCLS93
Experienced Bijna Allesweter
Berichten: 705
Topic held(in)! Jij bent een pro! Like a journalist. Waar zijn die handjes?

Telenet start met Visual Voicemail.

Dat is de mogelijkheid om voicemails af te spelen ipv naar een nummer te moeten bellen om je voicemail te beluisteren.

0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Telenet start met Visual Voicemail.

@Ex-Netweter dat klopt! Telenet klanten die een iPhone 6S/SE hebben of hoger én het nieuwste besturingssysteem, kunnen binnenkort gebruik maken van Visual Voicemail. Met Visual Voicemail kan je jouw voicemail beluisteren zonder naar 5555 te bellen.

 

Op 10 maart startte Telenet met de activatie van de optie voor alle klanten met een iPhone 6S/SE of hoger. Dit doen ze stap voor stap (ongeveer 10.000 klanten per dag). Zodra Visual Voicemail geactiveerd is, ontvang je als klant hierover een sms. Voor nieuwe klanten wordt Visual Voicemail vanaf nu automatisch geactiveerd. 

 

Goed om te weten!

  • Visual Voicemail werkt alleen op iPhone 6S/SE of hoger én je moet minstens iOS 13 als besturingssysteem hebben.
  • Visual Voicemail werkt alleen via mobiele data (100 KGB per minuut). Dit gaat af van de inbegrepen pot data van je abonnement of telt mee aan het normale tarief bij Prijs Volgens Verbruik of bij verbruik buiten abonnement.
  • Visual Voicemail werkt dus niet via wifi. 
  • Staat mobiele data uit op je iPhone? Dan zal je de melding 'Visual Voicemail is momenteel niet beschikbaar' zien. 

In dit Telenet artikel kan je alles nog eens nalezen en terugvinden wat je kan doen bij problemen: Visual Voicemail op je iPhone

 

Ben je niet zeker of Visual Voicemail na het ontvangen van de sms werkt?
Controleer onderstaande screenshot eens.

 

Suzy_0-1615479196700.png

 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

Frederik81
Experienced Weetjesweter
Berichten: 18
A born reader! Handje vol! Twee handen vol! Follow the reader, reader!

Telenet start met Visual Voicemail.

Hallo,


Op de gewone telefonische helpdesk en support via chat konden ze me niet wijzer maken dus probeer ik het hier even. 🙂

 

Ik heb sinds 24/02/2021 Yugo Connect en gebruik een iPhone XS met iOS 14.4.2, maar heb nog geen Visual Voicemail. De interface doet nochtans uitschijnen dat ik het zou hebben? Ik denk overigens niet dat ik een sms gehad heb van Telenet, maar ben niet zeker.

 

Als ze er 10000 per dag, sinds begin maart, activeren dan dacht ik er nu misschien reeds bij te zijn? 

Thanks alvast!

 

E5D72427-C923-4757-AF7C-9FE5FA393D7E.png

DCF94ACA-B504-47E3-8B52-A76ECDC9CCFC.png

Tags (3)
0 Likes
Frederik81
Experienced Weetjesweter
Berichten: 18
A born reader! Handje vol! Twee handen vol! Follow the reader, reader!

Telenet start met Visual Voicemail.

Hallo,


Op de gewone telefonische helpdesk en support via chat konden ze me niet wijzer maken dus probeer ik het hier even. 🙂

 

Ik heb sinds 24/02/2021 Yugo Connect en gebruik een iPhone XS met iOS 14.4.2, maar heb nog geen Visual Voicemail. De interface doet nochtans uitschijnen dat ik het zou hebben? Ik denk overigens niet dat ik een sms gehad heb van Telenet, maar ben niet zeker.

 

Als ze er 10000 per dag, sinds begin maart, activeren dan dacht ik er nu misschien reeds bij te zijn? 

Thanks alvast!

 

E5D72427-C923-4757-AF7C-9FE5FA393D7E.png

DCF94ACA-B504-47E3-8B52-A76ECDC9CCFC.png

0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5175
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Telenet start met Visual Voicemail.

@Frederik81 

Heb je al gedaan wat er op deze pagina staat onder de kop Problemen?

0 Likes
Frederik81
Experienced Weetjesweter
Berichten: 18
A born reader! Handje vol! Twee handen vol! Follow the reader, reader!

Telenet start met Visual Voicemail.

Die stappen heb ik inderdaad reeds zonder succes geprobeerd. Het was me overigens niet 100% duidelijk of ik STATE of “STATE” met aanhalingstekens moest sturen (ik vermoed zonder), dus heb ik voor de zekerheid de beide gedaan, achter elkaar. 🙂


Maar er is tot heden nog niets veranderd. Ik vermoed dat ik ofwel nog in de en (lange) wachtrij zit óf dat er wel degelijk iets schort met mijn telefoonnummer. Wie zal het zeggen?

0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5175
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Telenet start met Visual Voicemail.

@Frederik81 

Heb je de laatste tip: sim kaart uit toestel nemen en tergsteken ook geprobeerd?

0 Likes
Frederik81
Experienced Weetjesweter
Berichten: 18
A born reader! Handje vol! Twee handen vol! Follow the reader, reader!

Telenet start met Visual Voicemail.

Ook die tip had ik reeds geprobeerd en zonet voor de zekerheid nog eens uitgevoerd. Nog steeds geen verandering. Vreemd.

0 Likes
Ostberg
Professional Weetjesweter
Berichten: 32
Dag van de Chocolade Verander-je-wachtwoord-dag Say what?! Wereld gedichtendag

Telenet start met Visual Voicemail.


@Frederik81  schreef:

Ook die tip had ik reeds geprobeerd en zonet voor de zekerheid nog eens uitgevoerd. Nog steeds geen verandering. Vreemd.


Hebben jullie bij mobiele datainstellingen waar je de apn moet invullen ook enkel mobiele data en mms staan? Dus niet een visual voicemail rubriek en persoonlijke hotspot rubriek?

Hier net overgestapt naar telenet. Zou actief moeten staan.

Ik kan de begroeting beluisteren, de voicemailpin aanpassen, maar ik krijg men berichten niet in een lijst te zien... en ontvang ook geen bericht van de telefoon app als er een voicemail is.

Dus het lijkt nog maar half actief te staan.

0 Likes
Ostberg
Professional Weetjesweter
Berichten: 32
Dag van de Chocolade Verander-je-wachtwoord-dag Say what?! Wereld gedichtendag

Telenet start met Visual Voicemail.


@Ostberg  schreef:

@Frederik81  schreef:

Ook die tip had ik reeds geprobeerd en zonet voor de zekerheid nog eens uitgevoerd. Nog steeds geen verandering. Vreemd.


Hebben jullie bij mobiele datainstellingen waar je de apn moet invullen ook enkel mobiele data en mms staan? Dus niet een visual voicemail rubriek en persoonlijke hotspot rubriek?

Hier net overgestapt naar telenet. Zou actief moeten staan.

Ik kan de begroeting beluisteren, de voicemailpin aanpassen, maar ik krijg men berichten niet in een lijst te zien... en ontvang ook geen bericht van de telefoon app als er een voicemail is.

Dus het lijkt nog maar half actief te staan.


Opgelost hier uiteindelijk.

0 Likes
Frederik81
Experienced Weetjesweter
Berichten: 18
A born reader! Handje vol! Twee handen vol! Follow the reader, reader!

Telenet start met Visual Voicemail.

@Ostberg Hier nog niet opgelost. Hoe is het bij jou in orde geraakt?

 

1.png

 

Ik zie dus ook enkel Mobiele Data en MMS. Geen Visual Voicemail (werkt ook niet). Geen Personal Hotspot (maar die werkt wel).

0 Likes