24757
netweters
|
152454
antwoorden
|
20708
vragen
|
Goedemorgen allemaal,
Wanneer is de iPhone 12 Pro Max compatibel met Vowifi en Volte met het Telenet-netwerk? We hebben zojuist een upgrade naar een One-pakket uitgevoerd en we hebben gemerkt dat beide opties niet werkten. Het is nog steeds verrassend dat de nieuwste Apple-smartphones in mei 2021 niet worden ondersteund ... We waren eerder bij Orange en ze waren goed compatibel.
dank u voor uw antwoord
Titel gewijzigd door Lieselot91 (mod) | Vorige titel: iPhone 12 Volte en wifi
Opgelost! Ga naar oplossing.
Ik heb een iPhone 12 mini en daar werkt dat perfect op geen probleem.
Bel eens de klantendienst of stuur ze bericht via Facebook of Whatsapp en vraag dat ze de optie activeren op je simkaart. In het begin van Telenet heb ik dit ook ooit gevraagd en dan hebben ze achterliggend het geactiveerd op de simkaart. Soms kan het zijn dat dit niet automatisch gaat en moet je bellen.
Het is niet omdat de gsm dit ondersteund dat het ook direct werkt op je simkaart dient dit ook geactiveerd te worden.
De iPhone 12 Pro Max is sinds dag één compatibel met VOLTE.
Bekijk eens je instellingen zoals aangegeven op deze pagina: https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/hoe-mobiel-bellen-via-4g-en-wifi/
Blijkt het nog steeds niet te lukken dan kan je best contact opnemen met de helpdesk. De kans is groot dat de activatie van hun kant nog moet gebeuren.
Ik deed alles wat ik moest doen in mijn eentje. Ik denk dat het aan de kant van Telenet was dat het niet werd geactiveerd. dank u 🙂
Ik heb contact opgenomen met Telenet en er wordt mij verteld dat normaal gesproken alles al geactiveerd is. Ik heb de instellingen nog een keer gecontroleerd en thuis klopt alles. Echt jammer om deze opties niet te hebben
Oh ik geloof je, helaas heb ik niet zoveel geluk. Denk je dat het komt omdat ik mijn iPhone van Orange heb gekocht met een abonnement?
Nee maakt totaal geen verschil waar je je toestel koopt. De activering gebeurd bij Telenet op de simkaart en op je toestel heb je de optie om die aan en uit te zetten.
Stuur voor de zekerheid eens via Facebook, als je dat hebt ,naar Telenet. Stel daar die vraag eens of het wel echt actief staat op je simkaart.
Telenet antwoordde me via Facebook en alles is in orde. Bedankt voor je hulp
Ja en de oplossing is?? Heb hetzelfde probleem