24754
netweters
|
152379
antwoorden
|
20698
vragen
|
Na aanschaf van een nieuwe gsm welke bij Telenet in de lijst staat voor ondersteuning VoLTE en na tweemaal contact te hebben gehad met de technische dienst, waar mij bevestigd werd dat voor mijn nummer VoLTE werd geactiveerd, zie ik op mijn scherm nog steeds geen teken dat ik via VoLTE bel. Nochtans staan alle instellingen van mijn gsm correct en bel ik dikwijls naar iemand die wel via VoLTE belt met zijn gsm.
Houden ze mij nu voor gek bij Telenet?
Niks wijst erop dat ik bel via VoLTE. Wie kan mij helpen?
Heb je advies wat betreft instellingen op volgende website opgevolgd:
https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/hoe-mobiel-bellen-via-4g-en-wifi/
Heb ik allemaal gedaan. Ik heb aan technische dienst van Telenet gevraagd wanneer ik die "sms" ga krijgen en kreeg als antwoord dat dit niet nodig was.
Ze hebben mij bevestigd dat alles in orde (geactiveerd) was om via VoLTE te bellen.
Helaas, het lukt mij niet!
Ik heb niet het juiste toestel, noch abo. Maar kan je dat ergens in mijn Telenet terug vinden dat het geactiveerd is?
Anders toch nog eens vragen waar je dat vindt.
Nee, je kan het nergens terugvinden.
Tweemaal contact gehad met technische dienst en tweemaal bevestiging gehad dat VoLTE geactiveerd staat???
Heb stilaan de indruk dat ze ermee aan het rammelen zijn. 😡😡😡
Is er nu echt niemand die een oplossing heeft???
Ik heb nog wat verder gezocht en heb daar iets gevonden dat u waarschijnlijk niet gaat aanstaan.
Die SMS die niet nodig zou zijn, zou wel belangrijk zijn. Daar ga je dus wel op moeten wachten. Hoelang dat wachten is weet ik niet, maar als het geactiveerd is zal dat wel niet zo lang meer duren.
Waarom zegt men mij dat dit niet nodig is???
Mocht het zijn dat de "sms" noodzakelijk is, dan is deze toch lang onder weg me dunkt, en dit voor een technologisch topbedrijf zoals Telenet zich toch omschrijft. 😡😡😡
De postduif van vroeger was veeeeel rapper 😡😡😡
Welk toestel heb je?
Ik krijg op mijn toestel (huawei) geen specifieke vermelding/icoontje maar als ik aan het bellen ben en kijk naar mijn 'mobiel internet' blijft dit op 4g staan ipv vroeger tijdens het bellen om te springen naar 2g/3g...
Wat dus aangeeft dat VoLTE actief is en bruikbaar 😉
Als ik VoWiFi actief zet krijg ik ook geen specifiek icoontje maar komt mijn netwerk erdoor als zijnde 'Telenet WiFi' ipv voorheen simpel Telenet...
Idd, zo zou het min of meer moeten zijn, maar bij mij noppes 😡
Werkt VoWiFi wel? Die twee hangen nauw samen.
Niets wijst er op dat het werkt, geen icoontjes. Dus ik vermoed dat het niet werkt😡
Het betreft een Huawei P30 pro.