Beantwoorden
icymichel
Professional Meerweter
Berichten: 147
Lees je nog iets anders? ;-) Even demarreren... Lezersgoud. Respect! Een bus vol!

VoWIFI voor mijn toestel

Weet er iemand wanneer VoWIFI voor mijn IPhone SE beschikbaar zal zijn?

Volgens de info op de klantendienst van Telenet zou dat voor binnenkort zijn,  maar een 6 tal maanden geleden stond dat er ook al op.

https://www2.telenet.be/content/www-telenet-be/nl/klantenservice/hoe-mobiel-bellen-via-4g-en-wifi 

 

Alle instellingen staan juist en gebruik de laatste software IOS13.3  

 

0 Likes
2 reacties
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5869
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

VoWIFI voor mijn toestel

@icymichel  dit wordt in fases uitgerold voor de toestellen. Het staat er inderdaad al een tijdje op maar een klein beetje geduld en het wordt voor u ook geactiveerd. Moest u echt willen dat er een activering komt beste dan eens via FB een bericht sturen. Zij gaan kijken voor u of ze op uw simkaart de activering kunnen doen van VoWifi. De activering gebeurd namelijk via de simkaart en niet per toestel. Dus stuur ze op FB een persoonlijk bericht en ze zullen antwoorden op uw vraag.


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
icymichel
Professional Meerweter
Berichten: 147
Lees je nog iets anders? ;-) Even demarreren... Lezersgoud. Respect! Een bus vol!

VoWIFI voor mijn toestel

Ik heb deze morgen de vraag gesteld via Twitter, en kreeg het zelfde antwoord als 6 maand geleden. “ Moet nog uitgerold worden voor dit toestel, we werken eraan” 

0 Likes