Beantwoorden
Tomby
Experienced Meerweter
De vlam zit erin. Al 25 duimen! Goed bezig! Say what?!

Volume datasim ?

We hebben momenteel een ONE met 3 SIMs + gratis datasim. De datasim is gekoppeld aan het profiel van mijn vrouw. Alle 3 de SIMs hebben unlimited, wat ik zou willen veranderen voor mijn kinderen want zij geraken met moeite aan 1GB dus die limited 10GB is meer dan genoeg.

Maar wat gebeurt er dan met het volume van de datasim ? Blijft dat unlimited omdat het mee aan mijn vrouw gekoppeld is die nog unlimited heeft, of zal die ook limited 10GB worden ?

4 reacties
patrick37
Professional Superweter
Dat verdient een trofee! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou MVP, Most Valuable Poster!

Volume datasim ?

@Tomby 

Je datasim zou 300 GB blijven ook al zet je de kinderen om naar 10 GB. 

Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Tag away, my dear! TAGGING MASTER! Professional organizer! Krak 2017

Volume datasim ?

Het is misschien interessanter om de SIMs van je kinderen over te zetten naar een andere provider. Of zelfs alle SIMs en ONE inruilen voor All Internet + TV Iconic. Zeker met de recente prijsstijging.

Een overzicht van andere providers vind je hier:

https://www.mijn-gsm-abonnement.be/vergelijking-gsm-abonnement-onbeperkt-bellen

Ik heb zelf onbeperkt bellen/sms 5 HB bij Yoin. Zij gebruiken Proximus en de dekking is duidelijk beter dan Telenet. Extra betalen voor 5G is geld weggegooid imho. Hey! en DIGI hebben ook sterke prijzen, maar daar heb ik geen ervaring mee.

Bjørn (sb) | Ere-Krak
  An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
luc55
Professional Meesterweter
Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou MVP, Most Valuable Poster! Netweters’ orakel!

Volume datasim ?

Er is nog kids sim kaart voor 5 euro 

https://www2.telenet.be/residential/nl/producten/one/configuratie.html?sdata=XQAAAAJiAAAAAAAAAABAqYn...

Telenet Mobile Junior

Het gsm-abonnement voor kinderen en jongeren die er klaar voor zijn.

Telenet Mobile Junior

Dit krijg je

60 belminuten

500 sms'en

5 GB mobiele data

5,00

patrick37
Professional Superweter
Dat verdient een trofee! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou MVP, Most Valuable Poster!

Volume datasim ?

@sb 

Zelf heb ik HEY en dat is het Orange netwerk en heb een zeer goede dekking en ontvangst. Een kameraad van me had DIGI maar erg slecht , niet zo zeer in Belgie zelf maar wel bij grens overgangen naar Frankrijk of een ander land. Bij de oversteek ontvangst weg wat normaal is maar dan pas vele kilometers later pas weer eens ontvangst. Dat zijn hun bevindingen en zijn ook weg gegaan en overgaan naar HEY. 

IK heb dan 25 GB en onbeperkt bellen en sms'en voor € 7 en dat is genoeg voor mij. Je moet niet meer willen hebben dan je nodig hebt. 

Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.