24750
netweters
|
152320
antwoorden
|
20691
vragen
|
Ik heb de abonnementen voor easy internet + mobiel (+ tv) bekeken en de minimum mobiele datavolume daar is 20GB.
Ik vind het best wel raar dat de goedkopere abonnement een hogere data minimum heeft dan de duurste ONEup abonnement.
Bij Proximus is het minimum ook 20 GB bij al hun fiberabonnementen (internet+tv+mobiel).
Ik weet dat het moeilijk is om de coax-snelheden te verhogen, maar de mobiele datavolumes verhogen lijkt me toch een hele makkelijke manier om klanten aan te trekken en blij te maken. Zeker met de toekomstige prijsverhogingen door inflatie.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Mensen overtuigen om te gaan voor onbeperkt?
@LordCoeCoe schreef:Bij Proximus is het minimum ook 20 GB bij al hun fiberabonnementen (internet+tv+mobiel).
Heeft hier niets te maken met fiber, is gewoon in all hun packs
Niemand gaat voor onbeperkt data betalen als 20GB genoeg is.
Het gaat niet over de fiber van proximus maar de mobiele data volume dat bij hun internet+mobiel+tv pakket hoort.
Tenzij ik we,is het er eens verkeerd leesis het abbo
Internet+Tv+Mobiel €83.28 per maand,5gb mobiele data download.
Bij Telenet bedoel je?
Easy Internet + TV + Mobiel (Telenet Mobile 5GB) is inderdaad 5GB. Er is ook een 20GB variant.
Wil je echter sneller internet thuis dan kom je bij ONE en ONEup, daar is het 10GB of onbeperkt.
Ik heb het natuurlijk niet over de abonnement met een (belachelijke) internet downloadvolume van 150 GB.
Dat is bijna oplichting, €83 voor dat.