Beantwoorden
gdlm_
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
It's your second party! De kop is eraf! En we zijn vertrokken! It's your first party!

Wat is de prijs van mobiele data buiten de pot?

Ik ben recent overgeschakeld naar de nieuwe WIGO 10GB.

Mijn vraag: Wat is de prijs van mobiele data als we boven die 10GB zouden gaan?

Op de website lees ik:

Standaardtarief per MB mobiele data (buiten de toegewezen data per nummer) van WIGO's, verkocht voor 25-06-2017 (WIGO 2GB, 5GB, 10GB): €0,06

Maar mijn nieuwe WIGO is van nà die datum.

Waar vind ik de prijs van extra mobiele data voor de nieuwe WIGO?

 

0 Likes
7 reacties
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7734
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Wat is de prijs van mobiele data buiten de pot?

Je kan niet buiten de pot. Je kan enkel overschakelen naar het hogere abonnement bvb van Wigo 3 GB naar Wigo 10GB  of van 10GB naar 15GB als je merkt dat je data zal tekortkomen. Dit gaat onmiddelijk in. Dit is 1x per jaar gratis. Je moet dan wel zelf ervoor zorgen dat je terug naar je oorspronkelijk abonnement gaat anders betaal je het hogere abonnement.

Dat is het nieuwe aan WIGO dat je geen gewilde of ongewilde overschrijding van data kan hebben. OP=OP



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
gdlm_
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
It's your second party! De kop is eraf! En we zijn vertrokken! It's your first party!

Wat is de prijs van mobiele data buiten de pot?

Bedankt voor je antwoord.

Dus als de volledige pot op is (en je niets onderneemt; niet overschakelt)  wat dan?

Lukt dan elke handeling op je smartphone waarmee mobiele data is gemoeid niet meer?
Wat voor foutmeldingen krijg je dan?

Iemand al ervaring mee?

0 Likes
Arthur2
Experienced Meesterweter
Berichten: 3098
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Jij Netweters wikipedia!

Wat is de prijs van mobiele data buiten de pot?

@gdlm_

"Lukt dan elke handeling op je smartphone waarmee mobiele data is gemoeid niet meer"

correct.

 

Mogelijk krijg je een website van Telenet te zien die je vertelt dat je data op is maar dat weet ik niet zeker.

 

   Arthur2 | Ere-Krak
   Don’t comment bad code—rewrite it. – Brian Kernighan
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7734
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Wat is de prijs van mobiele data buiten de pot?


@gdlm_ schreef:

Bedankt voor je antwoord.

Dus als de volledige pot op is (en je niets onderneemt; niet overschakelt)  wat dan?

Lukt dan elke handeling op je smartphone waarmee mobiele data is gemoeid niet meer?
Wat voor foutmeldingen krijg je dan?

Iemand al ervaring mee?


Het is mogelijk dat je een melding krijgt zoals dit: "PDP-identiteit niet geaccepteerd".

Dat is er eentje dat ik al ben tegengekomen. Wie heeft er  weet van andere mogelijke meldingen?

Maar zeker is dat je alleen nog via WiFi data kunt gebruiken.

Via de mobile app weet je zeker of je data op is of niet.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Area57_1
Experienced Veelweter
Berichten: 311
De race is begonnen! WOW! De magic number! De vernieuwde WIGO?

Wat is de prijs van mobiele data buiten de pot?

 



@gdlm_ schreef:

Bedankt voor je antwoord.

Dus als de volledige pot op is (en je niets onderneemt; niet overschakelt)  wat dan?

Lukt dan elke handeling op je smartphone waarmee mobiele data is gemoeid niet meer?
Wat voor foutmeldingen krijg je dan?

Iemand al ervaring mee?


Via de Telenet Mobile app kan je dan een hoger abonnement kiezen of wachten tot de volgende aanrekeningsperiode: 

https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/jullie-mobiele-data-vliegen-de-deur-uit-wat-nu/

0 Likes
BertXL
Professional Bijna Allesweter
Berichten: 1019
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Krak 2019

Wat is de prijs van mobiele data buiten de pot?


@igvfer schreef:

Je kan niet buiten de pot. Je kan enkel overschakelen naar het hogere abonnement bvb van Wigo 3 GB naar Wigo 10GB  of van 10GB naar 15GB als je merkt dat je data zal tekortkomen. Dit gaat onmiddelijk in. Dit is 1x per jaar gratis. Je moet dan wel zelf ervoor zorgen dat je terug naar je oorspronkelijk abonnement gaat anders betaal je het hogere abonnement.

Dat is het nieuwe aan WIGO dat je geen gewilde of ongewilde overschrijding van data kan hebben. OP=OP


@igvfer Dat is niet wat ze mij bij de A-desk vertelt hebben op het moment dat ik overstapte naar de nieuwe Wigo for business 15GB. Daar hebben ze me gezegd dat ik de limiet niet meer kon blokkeren en dat ik zelf mijn limiet in het oog moest houden om te voorkomen dat ik hem niet overschreed, want dat ik vanaf dan moest bijbetalen.

Hier staan trouwens wel tarieven voor extra MBs "buiten forfait in Belgie" : € 0,025 / MB, https://www2.telenet.be/nl/business/meer/tarieven/wigo/

maar bij het * staat inderdaad: Deze tarieven zijn niet van toepassing op de vernieuwde WIGO Business.

Probleem is dat er nergens uitgelegd staat wat er dan wel van toepassing is.

 


BertXL | Ere-Krak
When nothing goes right, go left!
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7734
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Wat is de prijs van mobiele data buiten de pot?

Ik heb het nagevraagd. Voor de nieuwe WIGO Business gelden dezelfde regels als voor de private WIGO. Eenmaal kan de jump naar een hoger abonnement gemaakt worden bij een dreigend tekort. Als de klant 2 maal na een 95% van zijn data verbruikt wordt hij automatisch uitgenodigd voor het hoger abonnement.

@BertXL

Voor de oude WIGO gelden nog altijd de dataprijzen bij overschrijding.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes