Beantwoorden
Hbb
Freshman Weetjesweter
Berichten: 17
Trick or treat? Alles op zijn plek! Dat loopt vlotjes. Twee handen vol!

Werken geweest voor beter ontvangst 3 en 4 G

Wel ik heb mijn samsung 7 edge hier altijd op 2G moeten zetten voor ontvangst te hebben...normaal nooit problemen met deze gsm gehad ook niet op andere plaatsen. Dus internet super traag of telkens verzetten maar dan mus ik vaak oproepen en sms'en!! Nu zij  hier pas werken geweest om in Hamont beter ontvangst te hebben op 3 en 4G...ik super blij natuurlijk!! Kreeg ik net een sms dat het klaar was en kon gebruiken..tekst sms;

Telenet info: jij kan vanaf nu vlotter bellen dan ooit. Het is belangrijk dat je hiervoor over de meest recente software-update beschikt. Ontdek er meer over op telenet.be/belervaring

Info Telenet : vos appels sont plus fluides que jamais. Pour cela, il est important que vous ayez fait la dernière mise à jour du logiciel. Découvrez-en plus sur telenet.be/appelsplussmart....

Zet hem dus op 3-4 G en mijn.hele ontvangst valt weg...vraag ik me af welke werken zijn er geweest en hoe komt het dat ik hier altijd op 2 G moeten zetten...pfff was al blij met die werken maar blijkbaar weinig af gedaan...moest iemand van Telenet dit ook lezen graag reactie of hulp???

Tags (1)
0 Likes
2 reacties
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5198
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Werken geweest voor beter ontvangst 3 en 4 G

Hiervoor neem je best contact met Telenet. Alle contactmogelijkheden vind je hier.

0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7389
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Werken geweest voor beter ontvangst 3 en 4 G

@Hbb volgens mij heb jij een sms gekregen om je te vertellen dat je vanaf nu kan bellen via 4G (VoLTE) of via WiFi (VoWifi). Lees zeker dit artikel eens en volg de stappen onderaan eens. Het kan zijn dat de dekking in je omgeving niet helemaal goed zit, maar als je thuis WiFi hebt, kan je smartphone hierop overschakelen om toch stabiel te kunnen bellen. De Samsung S7 Edge (jouw toestel) staat alleszins tussen de geschikte toestellen. 😉


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes