De Netweters
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Wigo

Beantwoorden
Highlighted
Freshman Beetjesweter
Hi there! En we zijn vertrokken! De kop is eraf! Hallo! Welkom!

Ikzelf heb wigo 2gb, hoe kan ik mijn zoon hier aan toe voegen? Mijn zoon zit nu nog nog wel bij mobile vikings.

0 Likes
Beantwoorden
4 reacties
Freshman Bijna Allesweter
YEAH! CAPSLOCK DAY! En wanneer slaap jij? JACKPOT! O dierbaar België..

Denk niet dat je een nummer die bij een andere provider zit zomaar kan toevoegen.

Gewoon naar een telenet winkel gaan en eerst zijn abonnement  laten overzetten. Ze zullen die dan wel automatisch toevoegen aan uw wigo.

Puch | Krak

If you change yourself, then who are you?

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren

0 Likes
Beantwoorden
Ex-Netweter
Niet van toepassing

@Puch @DeZwarte ik heb gewoon een 2de nummer aangevraagd via telefoon 015 66 66 66, maar omdat ge met dat ander contrakt zit weet ik het ni zeker, gewoon is belle.

Jos

0 Likes
Beantwoorden
Professional Meerweter
Netjes! Topicwurm! De volle 100! BINGO!

@DeZwarte  schreef:

Ikzelf heb wigo 2gb, hoe kan ik mijn zoon hier aan toe voegen? Mijn zoon zit nu nog nog wel bij mobile vikings.

Op Wigo 2 Gb kan dat niet. zie https://www2.telenet.be/nl/internet-en-tv/bundels/bestel-wigo/

Als je overschakelt naar Wigo 3 Gb kan het wel.

Hoe: ga naar een telenet winkel en laat het nummer van zoon overzetten naar Telenet (je krijgt dan een nieuwe simkaart), laat uw abonnement van Wigo 2gb vervangen door minstens Wigo 3gb.

0 Likes
Beantwoorden
Ex-Netweter
Niet van toepassing

@janne_manklopt ik heb wigo 3, maar voor mij zullen dat geregeld hebben omdat hier in berlaar geen telefoonwinkel is en me den bakfiets naar lier, da is wa ver voor mij, ze hebben alles opgestuurd.

Jos

0 Likes
Beantwoorden