Beantwoorden
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5240
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Wijziging abo - Optie Surf 1GB verwijderen

Ik gebruik momenteel prijs volgens verbruik met de optie Surf 1GB. Ik wil overstappen naar Mobile 5GB, maar zie dat de optie Surf 1GB nog steeds actief is. (En niet te verwijderen in het nieuwe abo.)

Ik heb de optie proberen te verwijderen onder Diensten, maar ik krijg geen enkele bevestiging en de optie blijft actief. In principe logisch, want pas van de 12e gaat voor mij een nieuwe periode in. Maar dus nergens info of het stopzetten gelukt is of niet; ik kan de optie opnieuw en opnieuw verwijderen.

Moet ik nu wachten met dat nieuwe abonnement tot de 12e of neem ik beter telefonisch contact op met de helldesk? (Waar men me ongetwijfeld een tv/internet/mobiel pakket zal willen aansmeren.)


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
8 reacties
K-330
Professional Meerweter
Berichten: 148
Opgeruimd staat netjes! Full speed writing! Een bus vol! WOW, overzichtelijk!

Wijziging abo - Optie Surf 1GB verwijderen

Het allerbeste dat je kan doen is de Telenet klantendienst bellen rondom jouw probleem en de oplossing ervan.
Sta ook sterk in je schoenen om bij je eisen te blijven en niet wat een provider wil.

0 Likes
karstendev
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Alles op zijn plek! Jij bent af! Netjes! Leesclubje starten?

Wijziging abo - Optie Surf 1GB verwijderen

Haha ik zou inderdaad de helpdesk bellen, lijkt mij het beste dan wachten en u blauw betalen. Goodluck

0 Likes
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5240
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Wijziging abo - Optie Surf 1GB verwijderen

Ik zal morgen dan maar eens bellen. Spijtig dat ik dit niet gewoon online kan regelen vermits de helpdesk sowieso al overbelast is.


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
bert_
Expert Moderator
Berichten: 203
Lees je nog iets anders? ;-) It's your ninth party! Lezersgoud. Respect! Een bus vol!

Wijziging abo - Optie Surf 1GB verwijderen

Hallo, @sb Dit lijkt me inderdaad iets dat onze klantendienst dient aan te passen. Je kan ons ook via onze social media kanalen bereiken als bellen niet mocht lukken. 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.png?version=previewBert | Expert Moderator

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5240
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Wijziging abo - Optie Surf 1GB verwijderen

Als het goed is mag het ook gezegd worden: gisterenavond heb ik een berichtje gestuurd (contactformulier) naar de helpdesk en deze morgen rond 9u.30 kreeg ik al een telefoontje om alles te regelen. Geen gedoe om een pakket te regelen zoals ik (ten onrechte) had verwacht, maar kort en simpel: Mobile 5G geactiveerd en Surf 1GB uitgeschakeld. Ik kon de aanpassing bijna meteen zien in Mijn Telenet.


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Santa
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 516
En wanneer slaap jij? JACKPOT! De race is begonnen! WOW!

Wijziging abo - Optie Surf 1GB verwijderen

@sb 

Niet beginnen te wenen voor je geslagen bent hé. (mag dit spreekwoord nog gebruikt worden in deze woke tijden?).

0 Likes
bert_
Expert Moderator
Berichten: 203
Lees je nog iets anders? ;-) It's your ninth party! Lezersgoud. Respect! Een bus vol!

Wijziging abo - Optie Surf 1GB verwijderen

Prachtig! Bedankt om te delen @sb !!


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.png?version=previewBert | Expert Moderator

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

bert_
Expert Moderator
Berichten: 203
Lees je nog iets anders? ;-) It's your ninth party! Lezersgoud. Respect! Een bus vol!

Wijziging abo - Optie Surf 1GB verwijderen

ik vermoed van wel 😉 

 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.png?version=previewBert | Expert Moderator

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes