42420
netweters
|
18804
gesprekken
|
20302
vragen
|
Ik gebruik momenteel prijs volgens verbruik met de optie Surf 1GB. Ik wil overstappen naar Mobile 5GB, maar zie dat de optie Surf 1GB nog steeds actief is. (En niet te verwijderen in het nieuwe abo.)
Ik heb de optie proberen te verwijderen onder Diensten, maar ik krijg geen enkele bevestiging en de optie blijft actief. In principe logisch, want pas van de 12e gaat voor mij een nieuwe periode in. Maar dus nergens info of het stopzetten gelukt is of niet; ik kan de optie opnieuw en opnieuw verwijderen.
Moet ik nu wachten met dat nieuwe abonnement tot de 12e of neem ik beter telefonisch contact op met de helldesk? (Waar men me ongetwijfeld een tv/internet/mobiel pakket zal willen aansmeren.)
Opgelost! Ga naar oplossing.
Het allerbeste dat je kan doen is de Telenet klantendienst bellen rondom jouw probleem en de oplossing ervan.
Sta ook sterk in je schoenen om bij je eisen te blijven en niet wat een provider wil.
Haha ik zou inderdaad de helpdesk bellen, lijkt mij het beste dan wachten en u blauw betalen. Goodluck
Als het goed is mag het ook gezegd worden: gisterenavond heb ik een berichtje gestuurd (contactformulier) naar de helpdesk en deze morgen rond 9u.30 kreeg ik al een telefoontje om alles te regelen. Geen gedoe om een pakket te regelen zoals ik (ten onrechte) had verwacht, maar kort en simpel: Mobile 5G geactiveerd en Surf 1GB uitgeschakeld. Ik kon de aanpassing bijna meteen zien in Mijn Telenet.
Niet beginnen te wenen voor je geslagen bent hé. (mag dit spreekwoord nog gebruikt worden in deze woke tijden?).