Beantwoorden
Nido77
Experienced Beetjesweter
Berichten: 5
Primeur! Pageturner! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf!

Zeer slechte gsm verbinding

Al een paar maanden hebben wij, mijn man en ik, en ook mijn schoonbroer een hele slechte verbinding, alle 3 hebben we een andere gsm, mijn man een Samsung galaxi S10,van mijn schoonbroer weet ik het niet en ik een Iphone 11, de verbinding valt om de haverklap uit, de mensen horen ons al hakkelend, krakend en bijna  niet verstaanbaar en omgekeerd hoor ik de mensen net hetzelfde , tijdens het gesprek kan het ineens gedaan zijn dan hebben we geen verbinding meer .

vorige winter was alles nog oke, dan hadden we niks storingen, maar dit is nu zo erg dat de mensen het echt niet meer leuk vinden, om mij te bellen, wij wonen in Deinze , dit is zowel, binnen, buiten of eind de straat ,mijn schoonbroer woont in Zingem en die heeft net hetzelfde, zijn 2 broers zitten bij proximus en hebben nergens last van,als kan er iemand een raad geven of wat dan ook?, ikzelf ben invalide en mijn telefoon is eigenlijk bijna mijn enige vorm van communicatie.

Alvast bedankt,

 

0 Likes
9 reacties
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5298
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Zeer slechte gsm verbinding

@Nido77  een maat van mij dat in Zulte woont nabij Deinze melde mij hetzelfde, hij is overgegaan naar Orange waarmee hij wel ontvangst heeft in de plaatsen dat die komt (Deinze, Zulte, Waregem)


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Nido77
Experienced Beetjesweter
Berichten: 5
Primeur! Pageturner! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf!

Zeer slechte gsm verbinding

Hoi Master-Magic , dank je wel voor je bericht,😃 wij zitten met one up for 2 ,gaan we dan niet dubbel betalen voor het pack en orange? 

Ik vind het wel spijtig dat een mens 2 verschillende abbo,s moet nemen om   te kunnen bellen 😕

0 Likes
Christof75
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 539
Champagne, lezer van het jaar! En wanneer slaap jij? JACKPOT! WOW!

Zeer slechte gsm verbinding

Ik ondervond ook problemen rond deinze de pinte, maar heb de indruk dat het sinds donderdag beter gaat.

0 Likes
Jamingo
Professional Meerweter
Berichten: 126
Een bus vol! Topicvreter! BINGO! De volle 100!

Zeer slechte gsm verbinding

@Nido77 misschien zal het helpen als vowifi aan staat

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5863
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Zeer slechte gsm verbinding

@Jamingo 

Als je de tekst goed gelezen had was het probleem ook buiten en daar gaat VoWifi geen nut hebben. Daar kan je eventueel zien of VoLTE zin heeft dit aan te zetten. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Nido77
Experienced Beetjesweter
Berichten: 5
Primeur! Pageturner! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf!

Zeer slechte gsm verbinding

Hoi  alles staat aan wifi, bluetooth en mobile data , alles al geprobeerd met er eentje uit te zetten , maar het probleem blijft.

0 Likes
Nido77
Experienced Beetjesweter
Berichten: 5
Primeur! Pageturner! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf!

Zeer slechte gsm verbinding

Hoi Christof hier ging het woensdag beter, maar vrijdag alweer heel slecht,wat de oorzaak hiervan is weet ik niet het is zowel binnen als buiten🙄

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5863
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Zeer slechte gsm verbinding

@Nido77 

En heb je dit probleem enkel met het gsm toestel wat je nu gebruikt of heb je al eens gezien als je de simkaart in een ander toestel steekt of je hetzelfde probleem hebt ? 

Want het kan ook aan je toestel zelf liggen natuurlijk dat daar iets mis mee is waardoor het slecht gaat. Nu ga je er zelf niet veel aan hebben maar om je een voorbeeld te stellen , ik heb een iPhone en als ik op het werk ben ontvang ik daar perfect signaal mee maar als ik mijn Samsung mee pak dan heb ik al direct minder signaal. Dus ik merk echt wel dat het bij mij echt aan het toestel zelf gebonden is en niet aan Telenet zelf. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Nido77
Experienced Beetjesweter
Berichten: 5
Primeur! Pageturner! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf!

Zeer slechte gsm verbinding

Beste Patrick,

Ik heb mijn simkaart ook al in een samsung gestoken,en dit blijft hetzelfde als dat ze in mijn iPhone zit, ik denk dat het eerder aan de regio ligt.

ik ben vandaag in Zele geweest bij mijn moeder, gebeld met mijn zus die in Malaga woont en geen enkel probleem ondervonden, bel ik hier naar haar dan moeten we het gesprek afsluiten omdat ze wegvalt of ik weg val en het soms niet te verstaan is, dit is een paar maanden geleden begonnen , hiervoor was alles oke, ook mijn man heeft hier problemen als hij gebeld word, mijn schoon broer net hetzelfde , gesprekken zijn soms ook onverstaanbaar, zijn andere 2 broers die hebben geen probleem maar die zitten bij proximus.

Aan de Iphone of gsm ligt het echt niet, maar toch bedankt voor je reactie👍