Beste,
Heb gisteren mijn fysieke simkaart in mijn iPhone laten omzetten naar een eSim.
Alles werkt voor wat betreft de iPhone maar... daar zit het probleem, mijn Apple Watch Ultra met One Number kan zich nioet koppelen aan/met het mobiuel netwerk van Telenet (via de applicatie op de iPhone)!
Heb meerdere malen naar Telenet gebeld en we konden mij het volgende vertellen. De One Number of de eSim voor de Apple Watch, is automatisch geactiveerd bij iedereen. Telent kan deze niet deactiveren, alléén de klant kan dit doen door het mobiel plan en eSim te verwijderen via de applicatie van de iPhone (wat mijn voorheen zelf kon doen via MijnTelenet!).
Resultant, heb geen verbinding meer tussen de iPhone en Apple Watch! Als ik mij tracht in te loggen krijg ik als resultaat dat mijn One Number en/of eSim reeds aktief is : "Je koppelde al een smartwatch aan dit mobirl nummer. Je kan per nummer maximum 1 smartwatch koppelen. Neem info op telenet.be/klantenservice."
Nui heb ik een mailtje ontvangen van Telenet zeggende dat mijn nieuwe simkaart (fysiekee kaart dan wel) onderweg is?! Maar wacht effe... ik heb net een eSim voor mijn mobiel telefoon (iPhone) geactiveerd! En nu ?
Morgen zal ik meer weten als ik mijn fysieke simkaart in mijn iPhone steek...
Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: Apple Watch eSim niet kompatibel met eSim mobiel !