Beantwoorden
michelsentinel
Freshman Beetjesweter
It's your fifth party! Pageturner! It's your fourth party! It's your third party!

eSIM gebruiken op een Samsung tablet mogelijk?

Is het mogzlijk om mijn nummer via esim op mijn tablet te zetten ipv op mijn smartwatch?

Titel gewijzigd door Christof (mod) | Vorige titel: ESim gebruiken op een samsung tablet mogelijk?

0 Likes
4 reacties
janne_man
Professional Superweter
Dat verdient een trofee! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou MVP, Most Valuable Poster!

Echt weten de ik niet. Maar als je tablet e-sim ondersteunt dan zie ik niet in waarom het niet zou werken. Dus probeer maar en je hebt zekerheid die ik je nu niet kan geven.

0 Likes
WG94
Freshman Meesterweter
PhD in problem solving! Jij bent geliefd! De nieuwe Einstein! De slimste mens? Dat ben jij.

Je bent een paar dingen door elkaar aan het slaan.

Je hebt One Number, dat is eSIM voor Smartwatches. Die kan je niet activeren op je Tablet.

Als je One(up) klant bent dan kan je wel de inbegrepen datsim laten activeren als eSIM (als je Tablet eSIM compatibel is uiteraard).

Als laatste optie kan je ook een nieuw nummer aanvragen en die gebruiken op je tablet (mits ondersteund door tablet)

Als je een eSIM voor smartphone of tablet wil laten activeren, dan moet je momenteel nog langs een Telenet-shop.

WG94 | Krak
  Mistakes are proof that you are trying
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
michelsentinel
Freshman Beetjesweter
It's your fifth party! Pageturner! It's your fourth party! It's your third party!

Mijn DataSim is al in gebruik in mijn zoon zijn tablet.

En de 5 nummers in mijn OnePakket zijn ook al in gebruik.

0 Likes
WG94
Freshman Meesterweter
PhD in problem solving! Jij bent geliefd! De nieuwe Einstein! De slimste mens? Dat ben jij.

Dan kan je dit helaas niet binnen je huidige One pakket. 

Je kan wel een extra Telenet Mobile abonnement afsluiten.

WG94 | Krak
  Mistakes are proof that you are trying
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes