Beantwoorden
BEL
Professional Weetjesweter
Berichten: 40
Dag van de Chocolade Verander-je-wachtwoord-dag Say what?! Wereld gedichtendag

komen er nog verbeteringen voor de mobiele ervaring?

Hallo, 

Ik vroeg me het volgende af:

Komen er nog verbeteringen voor de mobiel ervaring bij Telenet of is het status quo goed genoeg voor hen?

Ik denk dan bijvoorbeeld aan:

E-sim ondersteuning
Werkende E-sim voor smartwatches
Ondersteuning voor VoLTE en VoWIFI voor meer dan enkele modellen
Visual Voicemail op Android
een app die je toelaat om mobiel je mobiele opties aan te passen
een concurrentiële mobiele ontvangst...

Telkens dingen die vele andere providers wel aanbieden wat voor een aangenamere gebruikservaring zorgt.
Zitter er sommige 'in de pipeline' of is het niet voor binnenkort

 

6 reacties
WG94
Freshman Allesweter
Berichten: 1132
Krak Applaus voor jezelf! Boek alvast het Sportpaleis! Bye-bye Google, hello Yougle!

komen er nog verbeteringen voor de mobiele ervaring?

  • E-sim ondersteuning
    • zou begin volgend jaar komen.
  • Werkende E-sim voor smartwatches
    • voor Apple Watch zijn ze bezig aan een oplossing (volg deze discussie).
    • Andere (ondersteunde) toestellen zouden moeten werken.

De andere zaken zal je aan Telenet zelf moeten vragen, daar hebben de Netweters geen weet van.


  WG94 | Krak
  Mistakes are proof that you are trying
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Ex-Netweter
 

komen er nog verbeteringen voor de mobiele ervaring?


@BEL  schreef:

Telkens dingen die vele andere providers wel aanbieden wat voor een aangenamere gebruikservaring zorgt.


Telenet biedt aan wat het aanbiedt. Het is onzinnig om maanden- of jarenlang te zitten wachten... op niets.
Als je vandaag een aangenamere gebruikservaring wil, kies je best één van de vele andere providers die deze mogelijkheden aanbieden.

 

luc55
Professional Allesweter
Berichten: 2720
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

komen er nog verbeteringen voor de mobiele ervaring?

Nu dat er zaken geschrapt zijn komt er tijd vrij om deze zaken te onderzoeken

Natuurlijk zullen ze in iets investeren dat bij de concurrentie ook aanslaat

De dag van vandaag wordt enkel in zaken investeren dat geld opbrengen

Nu dat alles veel beter begint te werken en de problemen geraken opgelost ziet er goed uit om met deze zaken te starten

Natuurlijk budget speelt nog altijd een grote rol

Jari_Opsomer
Experienced Meerweter
Berichten: 92
Topicvreter! Topicwurm! Al 25 duimen! Goed bezig!

komen er nog verbeteringen voor de mobiele ervaring?

Het belangrijkste punt vind ik toch: "een concurrentiële mobiele ontvangst". In 2023 zou er een deftig & bruikbaar mobiel netwerk moeten zijn voor zo'n prijzen. De concurrentie biedt een véél beter netwerk voor een véél lagere prijs. Je wilt niet weten hoeveel frustraties ik (en familie & vrienden) had met het Telenet/BASE 'netwerk' (als je dat zelfs een netwerk mag noemen, het zijn gewoon hotspots - ga op zoek naar de zendmasten!), daarom heb ik gewoon mijn nummer uit m'n ONE gehaald en naar hey telecom (Orange) gegaan. En wat een luxe! Ik kan eindelijk mijn GB's gebruiken, fantastisch toch..

Patrick6611
Professional Weetjesweter
Berichten: 35
Dag van de Chocolade Verander-je-wachtwoord-dag Star Wars Day On a roll...

komen er nog verbeteringen voor de mobiele ervaring?

Telenet scoort helemaal niet slecht hoor, jij gaat enkel te werk op je eigen ervaringen op je eigen locaties In mijn privé smartphone zit een Telenet kaartje, werkgebonden maak ik gebruik van het oranje netwerk. Thuis heb ik met orange bijna nul ontvangst en met Telenet het maximum. Ook onderweg zowel privaat als werkgebonden doet Telenet niet onder. Het hangt gewoon van de locatie af waar je je bevindt.

Het is zelfs zo dat sinds enkele weken het 5G netwerk van Telenet in kleinere steden waar ik kom heel goed scoort. 

De sterkte van het netwerk per streek voor iedere provider kan je online opzoeken.

 

Christof75
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 539
Champagne, lezer van het jaar! En wanneer slaap jij? JACKPOT! WOW!

komen er nog verbeteringen voor de mobiele ervaring?

@Jari_Opsomer 

Hier ga je wel heel kort door de bocht.

Op veel plaatsen heb ik betere ontavngst met telenet dan proximus. Verklaren dat er enkele enkele hotspots zijn is echt telenet te kort doen. Je mag drijven maar niet overdrijven