meerdere onderwerpen , ben je er klaar voor
Hoi.
Ik verwacht er niet veel van, in overleg met mijn achterban, toch beslist een poging te wagen: (in 1 adem)
Van alle providers, die ik heb gemaild, is enkel deze website al met een antwoord teruggekomen.
Helemaal geweldig, lid van jullie forum. En nu?
Mijn missie was vooral een simkaart scoren. Die dan een paar weken in de kast laten liggen en op het moment dat ik dat zelf wil, me ga registreren-mijn hele levensverhaal meegeef op een moment dat jullie mijn vertrouwen hebben en dan ook comfortabel ben om betalingen via het world wide web naar jullie te sturen- omdat jullie dat willen trouwens he. Onmogelijk was het om effectief een mail naar jullie te sturen. jullie allemaal he. base, proximus, telenet.
Ik stuur een mail naar jullie voor een simkaart, maar zodra ik op versturen klik, is er een wereldwijde error. want verplichte velden die ik blijkbaar moet invoeren: mijn gsmnummer (do i need to say more, dat heb ik niet anders mailde ik vast niet met jullie) of nog erger, een klantnummer, te vinden in de app zodra ik me heb geregistreerd.
Ik dacht al even in de toekomst, ik kan nu wel die applicatie installeren, het account aanmaken, jullie al mijn gegevens geven, mijn hele tijd verspillen om dan misschien toch liever geen klant te zijn omdat de concurrent een betere service heeft..... met als gevolg dat ik straks duizend apps op mijnn telefoon heb staan, overal en in elk universum iedereen me kent, ik ook geen gsm heb die apps ondersteunt , want ik wil het gewoon liever niet , maar daardoor aan mijn lot wordt overgelaten? ik MAG DE MAIL NIET StUREN. eerst verplichte veldjes invullen........
Nee sorry, of beter, ja,
Ik heb geprobeerd vind ik. Want ik heb uit coulance geprobeerd overal een account aan te maken. (en even serieus, dit wou ik niet maar het was dacht ik de enige manier om bij jullie terecht te komen met mijn vraag) ik weiger gewoon die onzin met die apps en dan heb ik mijn eigen principes maar verloochend blijkbaar om in een nieuw principe terecht te komen, hier! neem al mijn gegevens, geef me dan maar gewoon een kaartje. Ik bedoel, je hebt mijn gegevens al, voor de rest hoeft er niks anders aan vast te zitten volgens de nieuwe terreurwetten. Toch?
Iedereen kan lekker geld verdienen en mijn gegevens op de veiling verkopen en men verwacht dat ik ook nog eens een applicatie op mijn onbestaande telefoon zet alvorens ik überhaupt maar een vraag mag stellen. Dan weten jullie niet eens dat mijn vraag ook gewoon vervelend gaat zijn want anders hadden jullie het me misschien nog veel moeilijker gemaakt. Een mailadres erbij zetten doen jullie niet meer want jullie krijgen de mails nu al niet naar behoren beantwoord. Er is geen tijd en er zou nog minder tijd zijn als iedereen straks ZOMAAR kan mailen naar jullie.
Kijk, ik verwacht niks en de rest van de geïnteresseerden roept al dat ik mijn tijd verspil. Nog voor ik effectief dit aanging zelfs. Ik ben dus wel gewaarschuwd ! Ach joh. Ik dacht, ik moet toch af en toe eens niet perse doen wat jullie willen gewoon voor een stom simkaartje.
Als jullie willen dat ik die applicaties allemaal installeer, dan moet je niet afkomen met een abonnement met gsm, iedereen weet dat je dan eigenlijk helemaal niks krijgt maar gewoon betaald .
Dus, zoals je wel weet nu ondertussen, ik heb er geen zin in, maar die prepaidkaartjes van die shady Nederlandse netwerken vervallen de hele tijd, ik onbereikbaar, familie en vrienden in paniek. Kijk.
Ik vind het grappig sowieso. Mijn achterban kijkt ook nog even mee maar als straks niemand met een fatsoenlijk antwoord komt, verliest iedereen zijn interesse gewoon weer en voel ik me alweer eens buitengesloten, net zoals gisteren, toen ik geen kaartje mocht. Miep.
Zucht. De hoop heb ik alweer opgegeven, toen ik mijn verhaal zag. Niemand gaat dit lezen, ik twijfel zelf of ik het wel ga nalezen zelfs. Jullie hebben andere boeiende hobby's toch?
graag hoor ik van jullie goed nieuws! een simkaart in de brievenbus....?
Opgelost! Ga naar oplossing.