Beantwoorden
MichieMouse
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
Netjes! It's your second party! En we zijn vertrokken! It's your first party!

meerdere onderwerpen , ben je er klaar voor

Hoi. 
Ik verwacht er niet veel van, in overleg met mijn achterban, toch beslist een poging te wagen: (in 1  adem)
Van alle providers, die ik heb gemaild, is enkel deze website al met een antwoord teruggekomen.
Helemaal geweldig, lid van jullie forum. En nu? 
Mijn missie was vooral een simkaart scoren. Die dan een paar weken in de kast laten liggen en op het moment dat ik dat zelf wil, me ga registreren-mijn hele levensverhaal meegeef op een moment dat jullie mijn vertrouwen hebben en dan ook comfortabel ben om betalingen via het world wide web naar jullie te sturen- omdat jullie dat willen trouwens he. Onmogelijk was het om effectief een mail naar jullie te sturen. jullie allemaal he. base, proximus, telenet. 
Ik stuur een mail naar jullie voor een simkaart, maar zodra ik op versturen klik, is er een wereldwijde error. want verplichte velden die ik blijkbaar moet invoeren: mijn gsmnummer (do i need to say more, dat heb ik niet anders mailde ik vast niet met jullie) of nog erger, een klantnummer, te vinden in de app zodra ik me heb geregistreerd.


Ik dacht al even in de toekomst, ik kan nu wel die applicatie installeren, het account aanmaken, jullie al mijn gegevens geven, mijn hele tijd verspillen om dan misschien toch liever geen klant te zijn omdat de concurrent een betere service heeft..... met als gevolg dat ik straks duizend apps op mijnn telefoon heb staan, overal en in elk universum iedereen me kent, ik ook geen gsm heb die apps ondersteunt , want ik wil het gewoon liever niet , maar daardoor aan mijn lot wordt overgelaten? ik MAG DE MAIL NIET StUREN. eerst verplichte veldjes invullen........

 

Nee sorry, of beter, ja,

Ik heb geprobeerd vind ik. Want ik heb uit coulance geprobeerd overal een account aan te maken. (en even serieus, dit wou ik niet maar het was dacht ik de enige manier om bij jullie terecht te komen met mijn vraag) ik weiger gewoon die onzin met die apps en dan heb ik mijn eigen principes maar verloochend blijkbaar om in een nieuw principe terecht te komen, hier! neem al mijn gegevens, geef me dan maar gewoon een kaartje. Ik bedoel, je hebt mijn gegevens al, voor de rest hoeft er niks anders aan vast te zitten volgens de nieuwe terreurwetten. Toch?

 

Iedereen kan lekker geld verdienen en mijn gegevens op de veiling verkopen en men verwacht dat ik ook nog eens een applicatie op mijn onbestaande telefoon zet alvorens ik überhaupt maar een vraag mag stellen. Dan weten jullie niet eens dat mijn vraag ook gewoon vervelend gaat zijn want anders hadden jullie het me misschien nog veel moeilijker gemaakt. Een mailadres erbij zetten doen jullie niet meer want jullie krijgen de mails nu al niet naar behoren beantwoord. Er is geen tijd en er zou nog minder tijd zijn als iedereen straks ZOMAAR kan mailen naar jullie.

 

Kijk, ik verwacht niks en de rest van de geïnteresseerden roept al dat ik mijn tijd verspil. Nog voor ik effectief dit aanging zelfs. Ik ben dus wel gewaarschuwd ! Ach joh. Ik dacht, ik moet toch af en toe eens niet perse doen wat jullie willen gewoon voor een stom simkaartje.

Als jullie willen dat ik die applicaties allemaal installeer, dan moet je niet afkomen met een abonnement met gsm, iedereen weet dat je dan eigenlijk helemaal niks krijgt maar gewoon betaald .

Dus, zoals je wel weet nu ondertussen, ik heb er geen zin in, maar die prepaidkaartjes van die shady Nederlandse netwerken vervallen de hele tijd, ik onbereikbaar, familie en vrienden in paniek. Kijk.
Ik vind het grappig sowieso. Mijn achterban kijkt ook nog even mee maar als straks niemand met een fatsoenlijk antwoord komt, verliest iedereen zijn interesse gewoon weer en voel ik me alweer eens buitengesloten, net zoals gisteren, toen ik geen kaartje mocht. Miep.

Zucht. De hoop heb ik alweer opgegeven, toen ik mijn verhaal zag. Niemand gaat dit lezen, ik twijfel zelf of ik het wel ga nalezen zelfs. Jullie hebben andere boeiende hobby's toch? 

 

graag hoor ik van jullie goed nieuws! een simkaart in de brievenbus....? 

 

Tags (2)
0 Likes
5 reacties
Ex-Netweter
 

meerdere onderwerpen , ben je er klaar voor

@MichieMouse uw vraag hoort hier helemaal niet thuis maar bij telenet, wij zijn klanten!!!! wij kunnen u geen sim kaart geven, stuur anders een brief aan de sint, misschien dat die er een geeft.

0 Likes
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7734
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

meerdere onderwerpen , ben je er klaar voor

De eerste vraag die mij opkwam is: Hoe kunnen ze u helpen als je niet wil of kunt de noodzakelijke en zelfs wettelijke gegevens kunt invullen/meedelen. Er mogen tenslotte geen anonieme simkaarten meer verkocht worden.

Maar in wezen is het heel simpel. Je stapt in Center binnen, vraagt een simkaart met bij u passend abonnement, geef je noodzakelijke gegevens en je gaat buiten met een werkende simkaart. Indien gewenst steken ze die simkaart zelfs in je smartphone/gsm, installeren ze de apps en activeren ze zelfs voor u. Dit alles op de moment wanneer je het effectief nodig hebt. Een sim kaart in de kast laten liggen is trouwens nutteloos, ze delen die niet zomaar uit. Anders bellen naar de klantendienst 015 66 66 66 maar dan duurt het een paar dagen voor je kaart actief is.

Dit is wat ik heb begrepen uit wat voor mij een verhaal van een mondige Hollander is. Veel woorden om de essentie van de vraag te verdoezelen en heel belangrijk te doen overkomen. Er is dus toch iemand die je verhaal gelezen heeft. En waarom het moeilijk maken als het ook makkelijk kan.Gefrustreerde smiley



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Ex-Netweter
 

meerdere onderwerpen , ben je er klaar voor

@igvfer hij wil gewoon proberen alles gratis te hebben. ik volg u volledig ik vind het zelfs arrogant en hoop dat het snel verwijderd word ik erger mij aan zulke methodes.

Jos

Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

meerdere onderwerpen , ben je er klaar voor

@Ex-Netweter, we gaan deze post niet verwijderen. Ik zie dat @igvfer ondertussen ook een duidelijk en volledig antwoord heeft gegeven. Het kan anderen maar helpen bij de aanschaf van een nieuwe simkaart. 😉

 

@MichieMouse, als ik je een tip mag geven. Je topic/vraag wat korter schrijven helpt om sneller een gericht antwoord te krijgen. Eventueel je vraag over de aanschaf van een simkaart bovenaan plaatsen en je uitleg/kadering eronder. 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
Ex-Netweter
 

meerdere onderwerpen , ben je er klaar voor

@Suzy ja ik had het gezien en de oplossing is duidelijk voor iedereen.

Jos

0 Likes