Beantwoorden
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5868
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

mobiele data EU

@Moderator 

Op dit moment hebben we een onbeperkt abonnement voor de mobiele data , dat wil zeggen wie in de One of One Up zit heeft 300 GB per nummer om te kunnen surfen in België. Voor het gebruik in de EU staat dit nog altijd op 40 GB om te gebruiken. 

Nu zag ik onlangs bij Proximus dat hun duurste abonnement ook 300 GB heeft maar dat die ook te gebruiken zijn in de EU , dus al het verbruik in België en EU gaat letterlijk uit de zelfde data pot. 

Wanneer gaat Telenet dit ook doen ? kan mij voorstellen dat voor sommige 40 GB niet voldoende is om te gebruiken. Denk wel dat het mooi zou zijn dat je de volledige 300 GB , beter gezegd je onbeperkte verbruik , ook in de rest van de EU kan verbruiken. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
15 reacties
Bjarne
Expert Moderator
Berichten: 534
Champagne, lezer van het jaar! Boek alvast het Sportpaleis! Waar zijn die handjes? En wanneer slaap jij?

mobiele data EU

@patrick37 Ondertussen heb ik al een antwoord hierop gekregen. Onze collega's willen jou bedanken voor de feedback en het voorstel. Ze zullen bekijken wat mogelijk is, maar er is geen zicht wanneer het datavolume in het buitenland verhoogt zal kunnen worden. 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.png?version=previewBjarne | Expert Moderator

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.