24771
netweters
|
152574
antwoorden
|
20720
vragen
|
Hallo,
Weet er iemand hoe het komt dat vanaf ik in het buitenland kom niet meer kan bellen, sms'en en geen mobiel internet meer kan gebruiken op mijn iphone 6s?
Wanneer ik mobiel internet gebruik komte er een boodschap op:"Mobiel datanetwerk activeren niet mogelijk - PDP-identiteit niet geaccepteerd".
Alvast bedankt
Staat je apn op telenetwap.be ingesteld?
Als dataroaming aan staat, moet je er ook zeker voor zorgen de Europese data UIT staat. Deze setting brengt je instellingen helemaal in de war waardoor je niet meer zal kunnen surfen!
Ik heb hetzelfde probleem, maar dan gewoon in België!? Kan sinds gisterenavond geen mobiel netwerk meer gebruiken, krijg diezelfde foutmelding...
Beste,
Mijn dochter ervaart hetzelfde probleem met een nieuwe iPhone 7 : zelfde foutmelding via Mob Data in België. Telenet gecontacteerd maar zij kunnen me niet verder helpen. Heb jij ondertussen al een oplossing ?
mvg
Beste,
Mijn dochter ervaart dezelfde problemen met haar nieuwe iPhone7, geen mobiele data, telenet gecontacteerd maar men kan mij niet verder helpen. Eventueel al een oplossing gevonden ?
mvg
Ze kan geen mobiele data in binnenland gebruiken, via Wifi lukt dit wel. Toestel reeds afgezet en herstart. Telenet heeft instellingen telefonisch gecontroleerd, volgens hen ligt het probleem bij het toestel.
Ga naar instellingen > Algemeen> Stel opnieuw in > herstel netwerkinstellingen
telefoon start opnieuw op en het problem is opgelost ... wifi instellingen zijn wel gewist !
Heb je WIGO ?
Zorg er voor dat je een persoonlijke login(s) hebt aangemaakt voor je mobiel(e) nummer(s):
https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/je-persoonlijke-login/
Ik heb dit zelfde probleem. Heropstarten of netwerkinstellingen opnieuw instellen heeft geen soelaas gebracht.
Is er iemand hier die het probleem op een andere manier heeft kunnen fixen?
@Ex-Netweter schreef:Ik heb dit zelfde probleem. Heropstarten of netwerkinstellingen opnieuw instellen heeft geen soelaas gebracht.
Is er iemand hier die het probleem op een andere manier heeft kunnen fixen?
Is geval van Wigo:
Is deze (sub)gebruiker correct aangemaakt (mijn telenet)
Heeft deze de acceptatiemail ontvangen en bevestigd? (mijn telenet)
Controleer of alle data nog niet is opgebruikt.(center, klantendienst of mijn telenet)
Controleer of de simkaart is geactiveerd (center of klantendienst)
Controleer of er geen openstaande rekening is. (klantendienst)
Bij mij was mijn pot Mobiele data opgebruikt.. eenmalig gratis 5Gb aanvaard en was in orde