De Netweters
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

pdp-identiteit niet geaccepteerd

Beantwoorden
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
It's your first party! Vernieuwde Telenet Webmail? Hallo! Welkom!

Hallo,

 

Weet er iemand hoe het komt dat vanaf ik in het buitenland kom niet meer kan bellen, sms'en en geen mobiel internet meer kan gebruiken op mijn iphone 6s?

Wanneer ik mobiel internet gebruik komte er een boodschap op:"Mobiel datanetwerk activeren niet mogelijk - PDP-identiteit niet geaccepteerd".

 

Alvast bedankt

0
Beantwoorden
11 reacties
Experienced Weetjesweter
Berichten: 36
De vernieuwde WIGO? My smart Valentine Handje vol! On a roll...

Staat je apn op telenetwap.be ingesteld?

Als dataroaming aan staat, moet je er ook zeker voor zorgen de Europese data UIT staat. Deze setting brengt je instellingen helemaal in de war waardoor je niet meer zal kunnen surfen!

0
Beantwoorden
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
Hallo! Welkom! De kop is eraf!

Ik heb hetzelfde probleem, maar dan gewoon in België!? Kan sinds gisterenavond geen mobiel netwerk meer gebruiken, krijg diezelfde foutmelding... 

0
Beantwoorden
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
Hallo! Welkom! De kop is eraf!

Beste,

Mijn dochter ervaart hetzelfde probleem met een nieuwe iPhone 7 : zelfde foutmelding via Mob Data in België. Telenet gecontacteerd maar zij kunnen me niet verder helpen. Heb jij ondertussen al een oplossing ?

mvg

0
Beantwoorden
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
Hallo! Welkom! De kop is eraf!

Beste,

 

Mijn dochter ervaart dezelfde problemen met haar nieuwe iPhone7, geen mobiele data, telenet gecontacteerd maar men kan mij niet verder helpen. Eventueel al een oplossing gevonden ?

mvg

0
Beantwoorden
Professional Allesweter
Berichten: 2584
Trick or treat? De vernieuwde WIGO? Waar zijn die handjes? Applaus voor jezelf!

@FabianD

 

 

Kan ze alleen geen mobiele data in het buitenland gebruiken of ook niet in het binnenland?

Probeer even om je gsm te herstarten.

   Principis | Krak

   "Just because something doesn’t do what you planned it to do doesn’t mean it’s useless." – Thomas Edison

   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0
Beantwoorden
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
Hallo! Welkom! De kop is eraf!

Ze kan geen mobiele data in binnenland gebruiken, via Wifi lukt dit wel. Toestel reeds afgezet en herstart. Telenet heeft instellingen telefonisch gecontroleerd, volgens hen ligt het probleem bij het toestel.

0
Beantwoorden
Professional Allesweter
Berichten: 2584
Trick or treat? De vernieuwde WIGO? Waar zijn die handjes? Applaus voor jezelf!

@FabianD

 

Kijk eens op Mijn Telenet of mobiele data uitgeschakeld is? Ik dacht dat daar een optie voor is.

   Principis | Krak

   "Just because something doesn’t do what you planned it to do doesn’t mean it’s useless." – Thomas Edison

   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0
Beantwoorden
Highlighted
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
It's your third party! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! It's your second party!

Ga naar instellingen > Algemeen> Stel opnieuw in > herstel netwerkinstellingen

telefoon start opnieuw op en het problem is opgelost ... wifi instellingen zijn wel gewist !

0
Beantwoorden
Experienced Meerweter
Berichten: 109
Trick or treat? BINGO! De volle 100! Al 25 duimen!

Heb je WIGO ?

Zorg er voor dat je een persoonlijke login(s) hebt aangemaakt voor je mobiel(e) nummer(s): 

https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/je-persoonlijke-login/

0
Beantwoorden
Freshman Weetjeslezer
Berichten: 1
Hallo! Welkom! De kop is eraf!

Ik heb dit zelfde probleem. Heropstarten of netwerkinstellingen opnieuw instellen heeft geen soelaas gebracht. 

Is er iemand hier die het probleem op een andere manier heeft kunnen fixen?

0
Beantwoorden
Professional Allesweter
Berichten: 1827
Trick or treat? De vernieuwde WIGO? Waar zijn die handjes? Laat de zon in je hart!

Mamaamani schreef:

Ik heb dit zelfde probleem. Heropstarten of netwerkinstellingen opnieuw instellen heeft geen soelaas gebracht. 

Is er iemand hier die het probleem op een andere manier heeft kunnen fixen?


Is geval van Wigo:

Is deze (sub)gebruiker correct aangemaakt (mijn telenet)

Heeft deze de acceptatiemail ontvangen en bevestigd? (mijn telenet)

Controleer of alle data nog niet is opgebruikt.(center, klantendienst of mijn telenet)

Controleer of de simkaart is geactiveerd (center of klantendienst)

Controleer of er geen openstaande rekening is. (klantendienst)

0
Beantwoorden