De Netweters
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

pdp-identiteit niet geaccepteerd

Beantwoorden
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
En we zijn vertrokken! It's your first party! Vernieuwde Telenet Webmail? Hallo! Welkom!

Hallo,

 

Weet er iemand hoe het komt dat vanaf ik in het buitenland kom niet meer kan bellen, sms'en en geen mobiel internet meer kan gebruiken op mijn iphone 6s?

Wanneer ik mobiel internet gebruik komte er een boodschap op:"Mobiel datanetwerk activeren niet mogelijk - PDP-identiteit niet geaccepteerd".

 

Alvast bedankt

0 Likes
Beantwoorden
12 reacties
Experienced Weetjesweter
Berichten: 36
It's your third party! En we zijn vertrokken! Say what?! De vernieuwde WIGO?

Staat je apn op telenetwap.be ingesteld?

Als dataroaming aan staat, moet je er ook zeker voor zorgen de Europese data UIT staat. Deze setting brengt je instellingen helemaal in de war waardoor je niet meer zal kunnen surfen!

0 Likes
Beantwoorden
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
Hallo! Welkom! De kop is eraf!

Ik heb hetzelfde probleem, maar dan gewoon in België!? Kan sinds gisterenavond geen mobiel netwerk meer gebruiken, krijg diezelfde foutmelding... 

0 Likes
Beantwoorden
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
Hallo! Welkom! De kop is eraf!

Beste,

Mijn dochter ervaart hetzelfde probleem met een nieuwe iPhone 7 : zelfde foutmelding via Mob Data in België. Telenet gecontacteerd maar zij kunnen me niet verder helpen. Heb jij ondertussen al een oplossing ?

mvg

0 Likes
Beantwoorden
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
Hallo! Welkom! De kop is eraf!

Beste,

 

Mijn dochter ervaart dezelfde problemen met haar nieuwe iPhone7, geen mobiele data, telenet gecontacteerd maar men kan mij niet verder helpen. Eventueel al een oplossing gevonden ?

mvg

0 Likes
Beantwoorden
Freshman Meesterweter
Berichten: 2738
Champagne, lezer van het jaar! Smile! Like a journalist. Jij #DTV. Goed bezig!

@FabianD

 

 

Kan ze alleen geen mobiele data in het buitenland gebruiken of ook niet in het binnenland?

Probeer even om je gsm te herstarten.

   Principis | Krak

   "Just because something doesn’t do what you planned it to do doesn’t mean it’s useless." – Thomas Edison

   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
Beantwoorden
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
Hallo! Welkom! De kop is eraf!

Ze kan geen mobiele data in binnenland gebruiken, via Wifi lukt dit wel. Toestel reeds afgezet en herstart. Telenet heeft instellingen telefonisch gecontroleerd, volgens hen ligt het probleem bij het toestel.

0 Likes
Beantwoorden
Freshman Meesterweter
Berichten: 2738
Champagne, lezer van het jaar! Smile! Like a journalist. Jij #DTV. Goed bezig!

@FabianD

 

Kijk eens op Mijn Telenet of mobiele data uitgeschakeld is? Ik dacht dat daar een optie voor is.

   Principis | Krak

   "Just because something doesn’t do what you planned it to do doesn’t mean it’s useless." – Thomas Edison

   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
Beantwoorden
Highlighted
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
En we zijn vertrokken! It's your third party! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf!

Ga naar instellingen > Algemeen> Stel opnieuw in > herstel netwerkinstellingen

telefoon start opnieuw op en het problem is opgelost ... wifi instellingen zijn wel gewist !

Beantwoorden
Freshman Veelweter
Berichten: 165
Een bus vol! Smile! Even demarreren... En we zijn vertrokken!

Heb je WIGO ?

Zorg er voor dat je een persoonlijke login(s) hebt aangemaakt voor je mobiel(e) nummer(s): 

https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/je-persoonlijke-login/

0 Likes
Beantwoorden
Freshman Weetjeslezer
Berichten: 1
Hallo! Welkom! De kop is eraf!

Ik heb dit zelfde probleem. Heropstarten of netwerkinstellingen opnieuw instellen heeft geen soelaas gebracht. 

Is er iemand hier die het probleem op een andere manier heeft kunnen fixen?

0 Likes
Beantwoorden
Freshman Meesterweter
Berichten: 2473
Smile! Alles op zijn plek! Netjes! Boek alvast het Sportpaleis!

Mamaamani schreef:

Ik heb dit zelfde probleem. Heropstarten of netwerkinstellingen opnieuw instellen heeft geen soelaas gebracht. 

Is er iemand hier die het probleem op een andere manier heeft kunnen fixen?


Is geval van Wigo:

Is deze (sub)gebruiker correct aangemaakt (mijn telenet)

Heeft deze de acceptatiemail ontvangen en bevestigd? (mijn telenet)

Controleer of alle data nog niet is opgebruikt.(center, klantendienst of mijn telenet)

Controleer of de simkaart is geactiveerd (center of klantendienst)

Controleer of er geen openstaande rekening is. (klantendienst)

0 Likes
Beantwoorden
Freshman Weetjeslezer
Berichten: 1

Bij mij was mijn pot Mobiele data opgebruikt.. eenmalig gratis 5Gb aanvaard en was in orde

0 Likes
Beantwoorden