|
26.911
netweters
|
167.171
antwoorden
|
|
22.423
vragen
|
Sinds vorige week loopt er iets mis met opnames van De Ronde Tafel
Enkel het stukje voorbeschouwing voor de uitzending van De Verraders wordt als de uitzending aanzien en niet meer de hele aflevering na de uitzending van De Verraders.
De opname zelf is dan eigenlijk zelfs nog Het Weer. De voorbeschouwing zit zoals gewoonlijk mee in de opname van De Verraders. Maar de aflevering zelf is niet opgenomen en is enkel via Terugkijk TV beschikbaar
Ik merkte vorige zondag dat ik een probleem heb met de opname van het nabesprekingsprogramma van de verrraders, namelijk de verraders:de ronde tafel.
Omdat er sinds dit jaar zowel een klein stukje voor zit, als een langer stuk na het programma, ziet de tv box dit als dezelfde aflevering, en ik krijg ik enkel het korte stukje vooraf te zien.
Ik zie dat ook voor morgen enkel de 5 minuten voorafgaand aan de verraders zullen opgenomen worden, en niet het langere blok van een dik half uur, na het programma, omdat beide als "de verraders: de ronde tafel - aflevering 3" in de tv gids staan.
Dit zou eigenlijk een aparte titel moeten krijgen (zoals dit bij cafe de mol is) en voor-en nabeschouwing aan de titel moeten toevoegen, of iets dergelijks.
@Duimelijn ik had eerder vandaag hetzelfde gepost, ik heb onze 2 berichten dan ook samengevoegd in “TV-gids meldingen”.
Kans is klein dat dit morgen opgelost is, hopelijk volgende week!
Dankjewel. Ik had jouw bericht niet gezien.
Hopelijk raakt het inderdaad volgende week opgelost.
Ik ben wel opgelucht dat ik niet de enige ben met dit probleem, zo weet ik dat ik zelf niks verkeerd doe, maar dat het echt aan de instellingen van het programma ligt