Beantwoorden
boulder2
Professional Beetjesweter
Berichten: 11
Follow the reader, reader! Leesbeest! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

EPG 'TV met een Kaartje' afgebroken na aantal karakters

Sedert de nieuwe EPG aanbieder zijn EPG levert, wordt de EPG die gebruikt wordt voor 'TV met een Kaartje' afgebroken na x aantal karakters.

Hierbij een voorbeeldje, en maakt de EPG niet meer interessant in ve

PXL_20230310_170754530.jpg

17 reacties
luc55
Professional Allesweter
Berichten: 2709
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

EPG 'TV met een Kaartje' afgebroken na aantal karakters

Gelukkig is het vakantie  en de streaming diensten draaien overuren omdat er niet te veel op tv te zien is

Spijtig dat het niet opgelost geraakt en tv klanten stoppen er mee

Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5306
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

EPG 'TV met een Kaartje' afgebroken na aantal karakters

@luc55 je kan wel overdrijven hoor dat klanten ermee stoppen, zal wel zo geen vaart zijn over alle klanten.

merendeel kijkt er zelf amper naar.

zijn enkel de mensen dat selectief iets kijken en opnemen dat er opletten.

maar feit is wel na bijna een jaar dat er nog heel veel problemen zijn met de EPG dat spijtig genoeg niet snel wordt opgelost.

Telenet had nooit mogen veranderen.....


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
raverke95
Experienced Meerweter
Berichten: 140
Jij #DTV. Goed bezig! Full speed writing! BINGO! De volle 100!

EPG 'TV met een Kaartje' afgebroken na aantal karakters

We zijn inderdaad terug gevallen in een eerder stramien: de EPG beschrijvingen zijn zodanig kort geworden dat je er inderdaad bijna niks meer van kan maken. Dat is natuurlijk ook geen oplossing...

Toevallig gisteren ook nog maar net gezien. Het is zoals Luc55 zegt: het is in de vakantie nog nooit zo erg geweest van "er is niks meer te zien".

 

Stukje offtopic: Nu Play ook een volwaardige app op tv heeft en VTMGo je de mogelijkheid biedt tegen een kleine vergoeding zonder reclame te kijken, zou ik maar al te graag lineaire tv eruit wippen. Maar tv kijken blijft natuurlijk ontspanning. Ik vind het leuker om via de EPG twee dagen vooruit te kijken om te zien wat er op is en het gewenste eventueel op te nemen. Als ik via die apps moet gaan zoeken, levert me dat donders veel keuzestress op+dat ik erg moeilijk het actuele aanbod vind.
Die algoritmes slagen er toch niet goed in voor te stellen wat ik leuk vind. Netflix is net zo.