Beantwoorden
WG94
Professional Bijna Allesweter
Berichten: 1021
Krak Applaus voor jezelf! Boek alvast het Sportpaleis! Bye-bye Google, hello Yougle!

Ontbrekende programma-inhoud op VTM vanaf 31/5

Vanaf woensdag 31 mei ontbreken weer de aflevering inhouden van verschillende series op VTM die normaal wel een juiste inhoud hebben (er staat de algemene programma beschrijving)

  • Familie - S27 (elke werkdag 13:35)
  • Wittekerke (elke werkdag 14:10)
  • LouisLouise (elke werkdag 16:25 & 16:55)
  • Echte Verhalen: De Buurtpolitie (elke werkdag 17:50, met herhaling werkdag erna 12:00)
  • Lisa (31/5 & 1/6 18:30 - herhaling werkdag erna 12:30)
  • De Kotmadam (5/6 & 6/6 18:30 - herhaling werkdag erna 12:30)
  • Familie - S32 (elke werkdag 20:00)
  • Gina & Chantal (2/6 21:40)
    • geen enkele info + fout jaartal moet 2019 zijn ipv 2023

Titel gewijzigd door Lieselotte (mod) | Vorige titel: VTM - Ontbrekende inhoud vanaf 31/5

 


  WG94 | Krak
  Mistakes are proof that you are trying
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
2 reacties
CarlAtTelenet
Freshman Veelweter
Berichten: 162
De magic number! Even demarreren... Een bus vol! Warming up?

Ontbrekende programma-inhoud op VTM vanaf 31/5

Dag @WG94,

Ook nu weer bijzondere dank voor de haarfijne oplijsting!

Ik heb even een aantal van deze events van naderbij bekeken, en hier blijkt inderdaad hetzelfde aan de gang als een tijdje geleden. Voor deze events is de 'lange synopsis' (250 kar.) wel beschikbaar: die levert de broadcaster aan en worden doorgaans niet bewerkt. Maar de korte (100 kar.) is nog niet aangemaakt. In dat geval kunnen de TV-clients/UI-schermen die afhangen van deze korte synopsis dus niets tonen.

Uit recente gesprekken met onze aggregator leerde ik dat deze door een bepaald apart editorial team moeten aangemaakt worden, en dit proces loopt precies toch wel een beetje achter: ik neem contact op.

Edit: Gina & Chantal is volgens wat ik zie nog niet editorial verrijkt. Tijdens dat proces zal het jaar van productie allicht ook gecorrigeerd worden, want momenteel staat dat op de datum van uitzending.

Groeten,
Carl

--Metadata Engineer @Telenet
CarlAtTelenet
Freshman Veelweter
Berichten: 162
De magic number! Even demarreren... Een bus vol! Warming up?

Ontbrekende programma-inhoud op VTM vanaf 31/5

Hallo @WG94,

Ik kreeg net bericht dat de verdere afleveringen van de series die je aanhaalde intussen ook verrijkt werden met een 'short synopsis'. Onze aggregator bekijkt ook hoe dit proces naar de toekomst toe geoptimaliseerd kan worden.

Groet & fijne avond,
Carl

--Metadata Engineer @Telenet