Beantwoorden
Marco7
Experienced Beetjesweter
Berichten: 8
Mooi, mooi! Primeur! Pageturner! Gelezen en goedgekeurd!

Problemen met opname van Torpedo via TV-box en app

Beste, 

 

Het is deze avond de film torpedo. Deze wou ik graag opnemen om later te bekijken. Echter kan ik deze niet opnemen. Via telenet.tv op pc zie ik de film geprogrammeerd staan in de tv gids, via gsm en tv box is deze film niet zichtbaar en zou het programma voor de film (verschoten en zoon) tot 22u30 duren. Als ik verschoten en zoon wil opnemen (om zo torpedo te kunnen zien ) staat dit in tv gids aangeduid als opnemen, maar in de lijst van mijn opnames is dit nergens terug te vinden. Heb geprobeerd op te nemen via gsm, tv box en telenet.tv en niks werkt. Heeft iemand een idee hoe dit kan? Vind het wel erg jammer om maandelijks meer dan 100 euro te betalen voor wat tv te kijken en als men dan eens iets wilt opnemen dan werkt het niet eens meer. Ook de klantendienst is niet meer te bereiken.. ook hierover heb ik op geen enkele manier communicatie gekregen. Zeer triestig voor zo'n internationaal bedrijf. 

Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: Opname Torpedo werkt niet

30 reacties
WG94
Professional Bijna Allesweter
Berichten: 1024
Krak Applaus voor jezelf! Boek alvast het Sportpaleis! Bye-bye Google, hello Yougle!

Problemen met opname van Torpedo via TV-box en app

Er zijn sinds gisteren problemen met de opnames & terugkijk TV op VTM (nog niet gemerkt op andere zenders)

Ze lijken met een uur of 2 verschoven te zijn, en verschijnen ook pas effectief als opgenomen 2 uur later (helaas wel een ander programma opgenomen). Daarom kan je de gestarte opname dus niet vinden.

Daarbovenop heb je dan jouw probleem, dat Torpedo verdwenen is uit de TV-gids.


Torpedo is momenteel beschikbaar via VTM GO (ze zeggen wel niet tot wanneer). Dus op die manier zal je de komende dagen de film toch nog kunnen bekijken.


  WG94 | Krak
  Mistakes are proof that you are trying
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
FVDM
Experienced Veelweter
Berichten: 243
Lees je nog iets anders? ;-) Lezersgoud. Respect! Een bus vol! Topicvreter!

Problemen met opname van Torpedo via TV-box en app

@WG94 

Ik heb dat fenomeen ivm VTM ook al 2 dagen gemerkt ,ik ben benieuwd voor vanavond.

Nicolaas
Experienced Beetjesweter
Berichten: 4
It's your fifth party! Primeur! It's your fourth party! Pageturner!

Problemen met opname van Torpedo via TV-box en app

Ik heb enkele dagen geleden eens gekeken om vtmgo te activeren op mijn tv van het merk LG. Dit was blijkbaar toen toch niet gelukt.

Nu neemt de digicorder echter geen programma's meer op van vtm. Wij proberen bv het nieuws op te nemen, maar dan wordt iets anders opgenomen. Ik weet ook niet van welke zender. Hoe kan dit? De andere zenders werken wel perfect.

Als wij het nieuws of familie op vtm proberen op te nemen lukt dit niet. Er wordt gewoon iets anders vertoond.

Hoe kan ik dit oplossen en waaraan ligt dat?

Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5257
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Problemen met opname van Torpedo via TV-box en app

@Nicolaas probleem met VTM, is een algemeen probleem.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
luc55
Experienced Allesweter
Berichten: 2598
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Problemen met opname van Torpedo via TV-box en app

Met de problemen epg tv gids zijn ze tijdje bezig 

Dit is gemeld een paar maanden geleden  de externe dienst is gecontacteerd er kruip zo te zien meer tijd in

En om tv te kijken is het 20 euro per maand  geen 100 euro streaming  diensten telen niet mee

20 euro zoals iedereen betaald of 10 euro flow klanten om tv te zien

FVDM
Experienced Veelweter
Berichten: 243
Lees je nog iets anders? ;-) Lezersgoud. Respect! Een bus vol! Topicvreter!

Problemen met opname van Torpedo via TV-box en app

@Nicolaas 

Er wordt wel degelijk van VTM opgenomen maar verschoven in de tijd , waardoor niet het juiste programma .

Een mogelijkheid is om met terugkijk TV waar het probleem ook is , maar dan naar een aantal programma's voordien te zoeken , ik ben bv vorige vrijdag naar "Kotmadam" gegaan om familie te bekijken.

WG94
Professional Bijna Allesweter
Berichten: 1024
Krak Applaus voor jezelf! Boek alvast het Sportpaleis! Bye-bye Google, hello Yougle!

Problemen met opname van Torpedo via TV-box en app

@Nicolaas 

Ben je zeker dat je een Digicorder hebt en geen TV-box?

Aangezien de Digicorder lokaal op de hardeschijf opneemt en de TV-box in de cloud, lijkt het me sterk dat de Digicorder hetzelfde probleem ondervindt. (Maar het kan natuurlijk)


  WG94 | Krak
  Mistakes are proof that you are trying
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
DM1
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
Primeur! De kop is eraf! En we zijn vertrokken! Hi there!

Problemen met opname van Torpedo via TV-box en app

Beste sinds eergisteren heb ik problemen voordien nooit gehad ik neem familie op maar als ik de opname opzet krijg ik helemaal niks van familie tezien ook het zelfde probleem met de kotmadam en zo dat ik kan zien is het alleen maar met de zender van VTM alvast bedankt 

Jonckers
Freshman Weetjesweter
Berichten: 13
Tien op tien! Hoort wie klopt daar? Handje vol! Twee handen vol!

Problemen met opname van Torpedo via TV-box en app

Hier in Halle (Zoersel) net hetzelfde probleem... En met terugkijk TV loopt het ook in het honderd, het nieuws van 19.00 uur moet ik gaan zoeken op een programma dat twee uur vroeger uitgezonden werd. Hopelijk snel een oplossing.

Santa
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 509
JACKPOT! De race is begonnen! WOW! Lees je nog iets anders? ;-)

Problemen met opname van Torpedo via TV-box en app

Zie dit onderwerp...

Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5257
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Problemen met opname van Torpedo via TV-box en app

@WG94 terugkijken op de digicorder en digibox komt nu ook via de cloud zoals met de tv box 😉 

dus het probleem zit ook op de digicorder als je het niet hebt opgenomen en wilt terug kijken.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
WG94
Professional Bijna Allesweter
Berichten: 1024
Krak Applaus voor jezelf! Boek alvast het Sportpaleis! Bye-bye Google, hello Yougle!

Problemen met opname van Torpedo via TV-box en app

@Master-Magic Klopt spreek ik ook niet tegen. Maar hij had het over opnemen, dat is (tenzij men dat recent veranderde) nogsteeds op de hardeschijf bij een Digicorder.


  WG94 | Krak
  Mistakes are proof that you are trying
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Nicolaas
Experienced Beetjesweter
Berichten: 4
It's your fifth party! Primeur! It's your fourth party! Pageturner!

Problemen met opname van Torpedo via TV-box en app

Als test had ik deze morgen (zondagmorgen) de Buurtpolitie geprogrammeerd om op te nemen als test. Wat blijkt nu: Er wordt een programma van BOMPA uitgezonden. Dat is een programma van ongeveer 25 jaar geleden. Dit programma stond er niet voor op het programma van televisiegids.

Begrijp er niets van.

Nicolaas
Experienced Beetjesweter
Berichten: 4
It's your fifth party! Primeur! It's your fourth party! Pageturner!

Problemen met opname van Torpedo via TV-box en app

Beste WG94,

 

door te snel willen zijn heb ik het verkeerde getypt zonder nadenken, waarvoor sorry.

Wist ook niet goed de juiste naam van het apparaat dat wij hebben. Heb het nu nagekeken in de boekjes die ik erbij kreeg en zie nu dat we wel degelijk een TV-Box hebben.

Kunt U me nu verder helpen?

Alvast bedankt!

Nico