|
26.337
netweters
|
163.848
antwoorden
|
|
22.010
vragen
|
Als ik een rechtstreekse voetbalwedstrijd opneem op npo is deze nooit volledig. Ook bij het terugkijken hetzelfde verhaal. De tweede helft staat er nooit op, of ik kan deze ook niet terugkijken. Dit is niet het geval bij een Belgische wedstrijd. Ik heb de nieuwe digicorder.
Net even nagekeken en is ook bij Terugkijk TV een probleem.
Ik heb je bericht verplaatst naar TV Gids meldingen, omdat het waarschijnlijk daar de oorzaak ligt.
PS: de nieuwe “Digicorder” is de TV-box. Gelieve die naam te gebruiken om verwarring te voorkomen
Dag @alien51,
Ik heb de match van gisteravond (Griekenland-NL) eens technisch bekeken en meen te begrijpen wat er gaande is. Beide matchhelften staan in de EPG als aparte uitzendingen, maar ze hebben dezelfde id's. Waardoor ons systeem allicht tijdens de tweede helft denkt dat die uitzending al eens opgenomen is, en je bij latere playout enkel de eerste helft kunt afspreken.
Ik bekijk met onze aggregator of er een manier is om dit te vermijden.
Groet,
Carl
Dit is al langer zo.
Dat ontkent @CarlAtTelenet ook niet. De kans is groot dat dezelfde "fout" ook bij andere uitzendingen plaats heeft gevonden.
Ze gaan het uitzoeken; en hopelijk is er snel verbetering in de situatie.
Nog altijd niet opgelost. Deze week was de tweede helft van een wedstrijd verdwenen.
Got it! Ik veronderstelde dat dit intussen al opgelost was (en dat onze backend deze twee helften weer aan elkaar zou lijmen), maar dat lijkt dus niet het geval.
Ik steek m'n licht nog eens op...!
Groet,
Carl
En alweer is de tweede helft van een voetbalwedstrijd, npo3, niet terug te kijken. Het blijft maar duren.
Je kan via de Npo app kijken dat loopt juist
https://npo.nl/start/afspelen/nos-voetbal-nederland-noorwegen-2e-helft
De meeste gebruiken de app loopt meer juist als je zakken wil terug zien
Er zullen zaken zijn die ze niet opgelost krijgen en te technisch zijn
Dit duurt al jaren , he ? Is dit een app voor een smart -tv ?
Natuurlijk Npo heeft een app voor de smart tv
Je moet eens zien of je tv de Npo app kan werken kleinere b merken werkt de app niet meer omdat ze een nieuwe Npo app hebben
En deze moet terug weer aangepast worden aan deze tv's
Anders heb dit toestel nodig
Voor live uitzendingen is het anders tegen terug kijk tv
Voor veel gebruikers is dit de oplossing en wordt maand na maand meer toegepast zie je ook bij andere zenders
En klopt wel omdat de zenders alles wel perfect heeft gedaan
@luc55 Ik weet niet waar je dat vandaan haalt, ik heb de app met account op m’n iPhone staan en waneer ik iets live wil kijken krijg ik altijd melding dat dit niet in mijn land is toegestaan om te kijken naar het nieuws bv, zet ik vpn op dan kan ik kijken.
weet dus niet hoe jij aan die info komt dat je kan kijken maar bij mij lukt het niet met de app.
Live kijken niet maar terug kijk tv wel
Het programma moet gedaan zijn