24772
netweters
|
152594
antwoorden
|
20720
vragen
|
Info over serie klopt niet staat info over film niet juiste info
terug op app van france 2 gaan kijken daar staat juiste info
Nog mensen dat het zeggen dat info niet klopt van film ,voetbal ,serie
Gelieven dit ook in orde te brengen
Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: info over serie klopt niet staat info over film
Dag @luc55,
Ik wil dit graag even voor je vergelijken, maar vind niet meteen een officiële app voor France 2.
Kan je me aub even de exacte naam doorgeven?
Groet,
Carl
De info
Dankjewel, @luc55.
Ik begrijp in alle eerlijkheid nog steeds niet goed naar welk probleem je voor dit event verwijst.
Bij ons staat de uitzending van 2023-03-08 at 21:10-22:50 net zoals op https://www.france.tv/france-2/les-siffleurs/4648417-les-siffleurs.html aangeduid als aflevering 1 van seizoen 1.
Op 2023-03-15 at 21:10-22:45 wordt aflevering 2 van seizoen uitgezonden.
Dit is bij ons dus georgeniseerd als serie en niet als film.
De synopsis van aflevering 1 op france.tv is:
wat overeenkomt met die bij ons:
en idem voor aflevering 2:
Als je toch nog fouten zou zien, dan aub graag even preciseren wat exact.
Groet,
Carl
De info klopt weer niet het is geen komedie en tekst klopt helemaal niet
waar wordt dit afgehaald
Er zal toch meer controle moeten komen
Zeker de leeftijd moet juist staan daar gebeuren veel fouten mee en erge gevallen
2de keer de zelfde fout terug info en tv gids verkeerd
Terug info juiste uren op de app van france 2 opzoeken
spijtig dat deze fout nu de 2de keer voorkomt
terug mensen dat afhaken
Inhoud gewijzigd door Suzy (admin) | Reden: samngevoegd met bestaand topic over France 2
Hier wat nadere info die @luc55 niet expliciet vermeld heeft.
1. Le pitch cinéma staat op één minuut na juist geprogrammeerd.
2. Le pitch cinéma duurt slechts 4 minuten. Ik veronderstel dat er dan 5 minuten komt met aankondigingen en reclame.
3. Het programma dat daarop volgt lijkt niet in de tv gids van Telenet te staan.
Voor 1 en 2 zie hier.
Deze fout wordt al 2 keer gemaakt er wordt niet veel geleerd
spijtig
Een afbeelding zegt misschien meer dan 1000 woorden, maar een afbeelding kan ook het gemelde probleem vertroebelen. Met jouw afbeelding zag ik ook niet wat er mis was. Pas na opzoeking op het internet zag ik wat je mogelijk wilde melden, maar niet expliciet opgegeven had.
Als je de programmagids op france.tv bekijkt op datum van 19 maart 2023, dan zie je daar hetzelfde als wat Telenet geeft. Conclusie: de oorsprong van een andere vermelding komt van de zender zelf.
Dag @luc55,
Laat me met alle respect eerst even vermelden dat de hele metadata-keten net iets complexer ligt dan je her en der suggereert. Als dergelijke zaken gemakkelijk te vermijden waren, dan hadden we dat vanzelfsprekend al lang gedaan. We zijn ook met veel meer zaken bezig dan enkel dit event.
Ik geef dit laatste issue door aan onze metadata-aggregator, maar de kans is groot dat zij die zo kregen vanuit de broadcaster.
Carl