|
26.901
netweters
|
167.130
antwoorden
|
|
22.416
vragen
|
Vandaag wil mijn vrouw naar Murdoch Mysteries kijken Altogether Seizoen 3 afl 12 Dat gaat niet. Daarmee wil ik nog eens de problemen van het programma van deze zender aankaarten. Die is compleet GAGA. Als ik in de microphone van mijn afstandsbediening "Murdoch Mysteries" roep en op die manier naar de programmatie ga zie ik dat dit programma voorzien is voor zondag rond 3:00 's nachts.
Kan daar eindelijk eens een oplossing komen?
mvg
Ronny en Rita
Titel gewijzigd door Vincent (mod) | Vorige titel: BBC Belgium programma op TV
@RonnyVa schreef:Dat gaat niet
Kan je misschien dan ook even verduidelijken wat er niet gaat? Wanneer had het programma uitgezonden moeten zijn?
Edit: ik denk dat ik begrijp wat je bedoelt. Terugkijk TV is niet beschikbaar op de uitzending vannacht om 03:05.
Misschien kan @CarlAtTelenet verduidelijken of dit om een technisch probleem gaat of dat BBC effectief heeft aangegeven dat deze uitzending niet beschikbaar mag zijn (daar moet Telenet immers naar luisteren, of ze dat nu willen of niet)
Na 01.00 werkte nooit de terug kijk tv op de die tv zender van BBC Bel
Er is vroeger op geantwoord dat niet ging komt van BBC zelf
Dat is intussen al helemaal anders, kan je zelf zeer gemakkelijk nakijken in de TV-gids. Op hier en daar een uitzondering (toevallig meestal Murdoch Mysteries) zijn alle uitzendingen op BBC Belgium beschikbaar voor Terugkijk TV.
Dat iets vroeger op een bepaalde manier was, wil niet zeggen dat dat vandaag nog zo is.
Het play symbool staat er niet bij voor de zondag 01.45 uur voor Murdoch Mysteries
Of het opgelost raakt we zullen zien maar vroeger ging het ook niet voor een ander serie weet de naam niet meer