Beantwoorden
Timmeke1
Freshman Beetjesweter
En we zijn vertrokken! It's your first party!

Programmatie zender "ID" (40) niet correct in TV-gids

Zender 40 ID  daar klopt de tv gids langs geen kanten. Bv gisteren de 4 afleveringen van jomanda. Dat was weer iets heet anders.  Als je iets wil herbekijken is het al halverwege en bovendien altijd een ander programma !

Titel gewijzigd door DeMMi (mod) | Vorige titel: Id zender 40 tv gids klopt niet

2 reacties
WG94
Freshman Meesterweter
PhD in problem solving! Jij bent geliefd! De nieuwe Einstein! De slimste mens? Dat ben jij.

Probleem dat helaas al een tijdje in onderzoek is:  Nieuwe tv box. Tv gids ID niet synchroon - De Netweters  

Ik heb je bericht verplaatst naar "TV-gids meldingen" hier kijken de juiste mensen mee.

Geef indien mogelijk zo compleet mogelijke voorbeelden inclusief tijdstippen, meer info:  TV-gids meldingen: werking & voorwaarden - De Netweters  

WG94 | Krak
  Mistakes are proof that you are trying
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
CarlAtTelenet
Experienced Veelweter
Waar zijn die handjes? De race is begonnen! WOW! De magic number!

Dag @Timmeke1,

Dank om dit te melden.

Deze zender blijft inderdaad een pijnpunt. Er werden hier al eerder afwijkingen gemeld, die ik telkens opvolgde met onze EPG-aggregator (de partij in het midden). Ze werden later opgelost.

We weten uit het verleden dat Warner Bros-Discovery hier soms plots andere events begint uit te zenden dan wat ze aankondigen, en dat het dan zeer moeilijk is om daar gerichte communicatie of een oplossing voor te verkrijgen.

Ik probeer het opnieuw, maar wil er alvast bij zeggen dat dit helaas ook nu waarschijnlijk weer een tijd zal kunnen duren...

Groet,
Carl

--Metadata Engineer @Telenet