41779
netweters
|
18305
gesprekken
|
19785
vragen
|
Momenteel zijn er voor Belgische zenders nog hele dagen of bepaalde stukken niet ingevuld voor volgende dagen
Kan dit even nagekeken worden door @CarlAtTelenet of iemand anders van de verantwoordelijke diensten aangezien dit ondertussen voor sommige zenders al een terugloop van beschikbare programmagids is van slechts een 10-tal dagen ipv de gebruikelijke 14 dagen?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Uitzendingen die over een aantal uren nog niet beschikbaar zijn, zijn meestal nog onder embargo zoals @CarlAtTelenet al eerder aangaf.
Met het nieuwe TV seizoen zit er altijd wel wat vertraging op de TV-gids, was vorig jaar en in het voorjaar ook. Komt wel goed 😉
Bij Orange staat er 'Programma volgt' bij Play4 za 7/9 20-21u05. Zo ook bij andere genoemde zenders, dag en uur.
@Hofkens Leef bij de dag jongen 🙂 Komt allemaal wel goed...
@WG94 schreef:Uitzendingen die over een aantal uren nog niet beschikbaar zijn, zijn meestal nog onder embargo zoals @CarlAtTelenet al eerder aangaf.
Met het nieuwe TV seizoen zit er altijd wel wat vertraging op de TV-gids, was vorig jaar en in het voorjaar ook. Komt wel goed 😉
Voor die zaterdag kon ik dat begrijpen, dit is nu aangepast naar Bake Off Vlaanderen. Voor die zondag was het dom dat er nog geen programmanaam stond, aangezien overmorgen op datzelfde uur al de eerste aflevering van Celebrity Klopjacht gepland stond. Ook de andere dagen zijn nu grotendeels aangevuld (toch via de app, want de TV Box loopt qua updates van de tv-gids precies altijd een dag achter).
Dag iedereen,
Ik kan nu pas antwoorden, maar intussen zijn veel van deze Wordt aangekondigd-blokken vervangen door de échte events.
Klopt inderdaad dat dit een typisch fenomeen is aan het begin van een nieuw TV-seizoen: sommige broadcasters verkiezen dan om nog even te wachten met het aankondigen van wat ze wanneer gaan uitzenden.
VRT Canvas sukkelt wél met een structureel probleem: onze aggregator heeft die data wel voorhanden, maar om technische redenen wordt die niet altijd gerepliceerd naar de feed die ze naar Telenet sturen. Ze werken aan een oplossing, maar in tussentijd moet daar telkens manueel ingegrepen worden: ik heb deze morgen nog eens gevraagd om dat nu opnieuw te doen. Normaal gezien zal de ontbrekende data in de loop van vandaag verschijnen.
Groeten,
Carl
De ontbrekende data voor VRT Canvas is zonet binnengekomen, en zal later deze namiddag op de boxen en in de apps verschijnen.
Groeten,
Carl
Nog juist op tijd voor de tv box gebruikers
Ze zullen dit werk puntje toch nog eens moeten bekijken
Geen zorgen, @luc55: VRT Canvas staat hoog op mijn radar, en ik monitor de situatie elke werkdag.
Onze EPG-aggregator heeft een oplossing voor dit structureel probleem in de pijplijn, maar die is niet gemakkelijk te implementeren. Ik volg het samen met hen op.
Groeten,
Carl