24771
netweters
|
152593
antwoorden
|
20720
vragen
|
National geographic en telenet programma gids lopen niet gelijk.
Titel gewijzigd door Frederik (mod) | Vorige titel: National geographic en telenet programma gids
@Louis1 zoals @Janneke_Dust inderdaad voorsteld verwijzen we jou hiervoor graag verder naar deze specifieke groep over deze meldingen.
Is het dan niet makkelijker en efficiënter om dan zijn post naar daar te verhuizen?
Dag @Louis1,
We hebben in het verleden inderdaad problemen gehad met National Geographic, en momenteel zelfs nog met National Geographic Wild - en de oorzaak daarvan lag/ligt bij de broadcaster.
Ik heb een aantal National Geographic-events afgespeeld en die waren allemaal juist. Kan je me aub een aantal concrete gevallen aanreiken? (titel+datum+uur en wat je in plaats daarvan ziet afspelen)
Er is wél een ander gekend probleem, dat mogelijk aan de basis van jouw melding ligt: soms zie je bij het afspelen van een event nog het laatste blok van het vorige event. Dit is een gekend probleem op National Geographic en Discovery, en ligt aan het detectiealgoritme van onze partner die op een aantal kanalen technische starttijden voor ons verzamelt. Ze werken aan een oplossing.
Groet,
Carl