|
25.887
netweters
|
160.608
antwoorden
|
|
21.628
vragen
|
is nu al een aantal weken dat de tv gids voor de play zenders (play action vooral) bij "neighbours en programma's tussen 20.30 en 22.30" niet altijd ingevuld staan, telkens "wordt aangekondigd", rest van de tv gids bij play zenders staat alles wel goed. zijn nu net de serie's die ik opneem, en nu dus weeral niet bij geplande opnames staan.
Titel gewijzigd door Philippe (mod) | Vorige titel: tv gids
Dag @cercle,
Op de Play-kanalen worden inderdaad soms een tijdlang blokken 'Wordt Aangekondigd' aangehouden: dit komt vanuit de broadcaster en heeft logistieke redenen.
Op Play Actie is het eerstvolgende To Be Announced-blok bijvoorbeeld in de nacht van 28 op 29 januari.
Maar naarmate het moment van uitzending komt, moeten die wél opgevuld worden. Ik ben me niet bewust van recente, concrete uitzonderingen.
Jij zegt dat dit wél jouw opnames concreet impacteert. Heb je misschien een concrete datum en uur waarop een opname om zo'n reden gemist wordt?
Het vreemde is dat ik zie dat Neighbours op Play Actie voor elke episode meerdere reruns heeft. In het geval één zo'n uitzending om die reden gemist zou worden, zou de rerun alsnog moeten opgenomen worden. Daarom ben ik niet helemaal zeker of dit wel de echte aanleiding is van je gemiste opnames.
Groeten,
Carl
Soms is de info ingevuld en volgende uur geen info een volgend programma wel , zeer raar en als je zelfde uitzending later op de dag kijkt ook niet ingevuld
Een op en af een zeer raar patroon
is niet dat ik de opname gemist heb, voor volgende week staat neighbours in de tv-gids tot en met woensdag, daarna is het ingevuld met "wordt aangekondigd"
series die ik opneem tussen 20.30 en 22.30 hetzelfde, tot en met woensdag staan ze er, daarna "wordt aangekondigd", zelfs de dagen dat er geen serie is op dat uur, maar een film, staat er op dat uur ook "wordt aangekondigd"
dat neighbours later op de avond wordt herhaald is het hetzelfde "wordt aangekondigd"
nu staat bij mijn geplande opnamen neighbours tot en met woensdag, daarna niet meer, en dit tot de tv gids het programma heeft ingevuld
is nu de derde week dat die bepaalde blokken niet goed gaan
worden wel ingevuld voor de datum van uitzending eraan komt, en dan staan ze er voor 10 dagen, en begint het opnieuw, worden dan weer een week niet ingevuld, om dan weer ineens voor 10 dagen goed te staan
Zolang de tv-gids optijd (= voor uitzending) aangevuld is, is er eigenlijk geen enkel probleem met je effectieve serie opnames.
Al snap ik dat het niet fijn is dat de tv-gids niet meteen voor 14 dagen aangevuld is.
Soms staat er dag zelf geen info te lezen en is niet bij te houden en daarna een andere serie wel info en dan terug geen info