|
25.641
netweters
|
158.670
antwoorden
|
|
21.398
vragen
|
Waarom kloppen uitzenduren van bbc1 kanaal 25 niet meer ?zeer irritant als je programma wilt opnemen of terugkijken.
Ik heb je bericht verplaatst naar TV-gids meldingen
Kan je enkele voorbeelden geven?
Wil je een TV-gids melding maken? Hou dan rekening met volgende aspecten:
- Meld concrete, individuele gevallen. Zeg niet "ik zie regelmatig problemen met starttijden op kanaal X", behalve als je hier dan ook concrete gevallen voor kan opsommen.
- Gebruik de labels om duidelijk te maken op welk platform je het opmerkt (TV-box, Digibox|Digicorder, Telenet TV-app).
- Vermeld altijd kanaal / titel / datum / uur van het programma in je titel.
- Benoem wat er fout is en wat er verwacht wordt.
- Voeg een screenshot of foto toe, dit is altijd een meerwaarde!
TV-gids meldingen: werking & voorwaarden - De Netweters
Dag @gdv,
Inderdaad, zoals @WG94 aangaf, graag enkele concrete voorbeelden (wat je wanneer ziet en wat je in plaats daarvan verwacht).
En zijn dit dan volledig verschillende programma's dan wat je had verwacht, of beginnen ze niet op het aangekondigde uur af te spelen, ...?
Alles valt en staat met wat BBC ons aanlevert en wat/wanneer ze effectief uitzenden, maar ik wil dit op basis van concrete voorbeelden en details gerust eens van dichterbij bekijken.
Groeten,
Carl
Merci voor de reactie.het zijn bijna alle programma's die later beginnen dan aangegeven zodat het einde er niet bij staat.
Dag @gdv,
Dank voor de verduidelijking.
We weten dat er op BBC1 stevige afwijkingen kunnen zitten tussen wat de broadcaster aankondigde en effectief uitzendt. Dit komt waarschijnlijk door de vrij frequente live events tussen hun programmering, die typisch korter of langer kunnen zijn dan initieel gepland.
Om dit te trachten af te vangen, hebben we extra mechanismen om dit op basis van de videobeelden zelf te -proberen- corrigeren. Maar dit mechanisme is door de aard van videobeelden niet feilloos.
Als je kan, mag je altijd concrete uitzendingen (datum/uur/titel/... opgeven en erbij vermelden wat het effectief gedrag was.
Groet,
Carl