25.466
netweters
|
157.201
antwoorden
|
21.237
vragen
|
Op 6 oktober (dit is al binnen 3 dagen!!) om 20u35 op Play 5 ontbreekt "Where the crawdads sing".
Er staat "wordt aangekondigd"! Kan het dus niet opnemen....
Opgelost! Ga naar oplossing.
Neighbours, ook op play 5,hetzelfde, vanaf maandag staat er elke dag "wordt aangekondigd"
Play zal gisteren aanpassingen gedaan hebben (ook op Play4 ontbrak vanalles). De tv-gids is op de TV-app & website intussen bijgewerkt, normaal staat dat morgen dan wel op de decoders.
@Santa je kan de opname eventueel al inplannen via de TV-app.
Regelmatig is het ook bij andere zenders wordt aangekondigd is niet nieuw
Je kan de app van de zender gebruiken om te zien wat er is
@luc55 schreef:Regelmatig is het ook bij andere zenders wordt aangekondigd is niet nieuw
Nee en het is ook perfect normaal… Zender doet een aanpassing, die moet eerst doorgegeven worden aan de leverancier en dan verwerkt Telenet die.
Als het voor dezelfde dag is komt dat meestal snel door, is het de TV-gids voor binnen een paar dagen dan kan het een dag of twee duren voor het verwerkt is.
Als een aanpassing is soms is het helemaal niet en soms de dag zelf dat nog niet ingevuld is
Zeker wat ik vorige keer heb meegemaakt Wendy van wanten haar zoon maakt bekend dat zijn vader prins laurent is
Op vtm in prime time het programma Over geld gesproken verschuift naar later tijdstip maar de tv box neemt de oude tijden op
Kijk je zie je niet het programma dat je moet zien dat kan niet zo een fout maken , ik dacht eerst dat ze niet hadden uitgezonden
maar was niet zo en dit steekt veel mensen tegen die blijvende fouten maken vanaf 2019 zijn ze gestart en geraakt niet opgelost
Ik heb die avond de aanpassing wel in de TV-gids zien staan (pas later die avond de TV-gids bekeken) Het is ook wel een uitzonderlijke situatie waarbij de zender pas enkele uren op voorhand hun tv-gids wijzigt. Kan Telenet weinig aan doen.
Stel dat ik nog beroep moet doen op een TV-blad of de krant dan ben ik daar ook niet van op de hoogte.
maar nu terug on topic, de aanpassingen voor Play4 & Play5 zijn gemaakt, zichtbaar in de app en dan komt dar binnenkort ook wel door op de decoders.
Neen @WG94 het stond het er al langer niet op.
Heb hier gelezen dat de TV-gids altijd op donderdag wordt geupdate daarom gewacht tot vrijdag om dit te melden.
Ik programmeer steeds via de TV app maar het stond daar niet op en ook niet op de TV-box.
Ondertussen wel en geprogrammeerd.