Beantwoorden
Mali
Professional Beetjesweter
Berichten: 7
Verander-je-wachtwoord-dag Complimentendag Leesbeest! Netjes!

Wielrennen in TV-gids kan duidelijker: één & Eurosport2

Voor wat betreft Wielrennen is de vernieuwde tv gids echt rampzalig. Enkele voorbeelden:

- zaterdag 8 april 15:15 op één: Parijs-Roubaix voor vrouwen wordt aangekondigd als "Ronde van Vlaanderen" ??

- zaterdag 8 april 15:00 op Eurosport 2: diezelfde wielerwedstrijd wordt aangekondigd als "Wielrennen: Denain-Roubaix (145,4 km)" - niet echt duidelijk !

- rittenwedstrijden: ritten worden aangekondigd als "UCI World Tour Mannen" met als details de vertrek- en aankomstplaats, zonder te vermelden om welke rittenwedstrijd het hier gaat (bv Ronde Van Catalonië / Ronde van het Baskenland / enz...); het lijkt mij veel duidelijker om ipv "UCI World Tour Mannen" de naam van de rittenwedstrijd te gebruiken, en als detail de hoeveelste rit het betreft (met eventueel vertrek- en aankomstplaats).

Dit kan VEEL beter !!

Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: Wielrennen TV gids

 

5 reacties
Mali
Professional Beetjesweter
Berichten: 7
Verander-je-wachtwoord-dag Complimentendag Leesbeest! Netjes!

Wielrennen in TV-gids kan duidelijker: één & Eurosport2

Even ter verduidelijking van mijn post: het betreft hier de tvgids zoals hij verschijnt op de Digicorder.

janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5213
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Wielrennen in TV-gids kan duidelijker: één & Eurosport2

Als je nu ook eens vermeldt over welke zender of zenders het gaat, dan is het voor iedereen duidelijk en moet er ook niet gegist worden.

luc55
Professional Allesweter
Berichten: 2720
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Wielrennen in TV-gids kan duidelijker: één & Eurosport2

- zaterdag 8 april 15:15 op één:

- zaterdag 8 april 15:00 op Eurosport 2:

Je hebt gelijk de epg is niet duidelijk

maar Eurosport begint altijd vroeger ze doen nog interviews kan daar aan liggen

Suzy
Community Manager
Berichten: 7390
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Wielrennen in TV-gids kan duidelijker: één & Eurosport2

@Mali ik heb jouw onderwerp over de tv-gids en de aanduiding van het wielrennen in de groep TV-gids meldingen geplaatst. Het is geen fout, maar wel een suggestie tot verbetering van de tv-gids, die via deze groep op De Netweters sneller bij de collega's, die met de tv-gids bezig zijn, terecht komt. 

Je moet trouwens wel even bovenaan lid worden van de groep als je er zaken wil in plaatsen, maar ze is gewoon voor iedereen toegankelijk. 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

CarlAtTelenet
Freshman Veelweter
Berichten: 169
De magic number! Even demarreren... Een bus vol! Warming up?

Wielrennen in TV-gids kan duidelijker: één & Eurosport2

Dag @Mali,

Je eerste bullet was een pijnlijke fout bij onze EPG-aggregator. We hadden dit geëscaleerd maar door de paasperiode is dit pas na het weekend aangepast kunnen worden.

Ivm Eurosport begrijp ik wat je bedoelt. Dit werd alleen zo getoond op onze (oudere) Digicorders; op de (nieuwe) TV-boxen stond dit wél duidelijk weergegeven. We bekijken of hier eventueel iets aan veranderd kan worden (komt neer op welke strings je toont in welke stukken scherm), maar zelf vrees ik er een beetje voor: dit zou dan weer de weergave van andere programma's onduidelijk kunnen maken.

Groet,

Carl

--Metadata Engineer @Telenet