24751
netweters
|
152350
antwoorden
|
20691
vragen
|
Goed nieuws! Sinds begin deze week rolt Telenet de nieuwe TV-app gefaseerd uit. Elke week wordt een nieuwe groep van TV-box klanten aangeschreven met de nodige stappen om de nieuwe app te downloaden en installeren.
We proberen alle TV-box klanten zo snel mogelijk aan te schrijven, maar we beseffen dat er enkelen van jullie al lange tijd aan het wachten zijn om de nieuwe app in gebruik te nemen. Daarom hebben we besloten om de URL's waar je de app voor Android en iOS kan downloaden op De Netweters te plaatsen.
Android (via Google Play Store)
https://play.google.com/store/apps/details?id=be.telenet.tv
iOS (via TestFlight)
https://testflight.apple.com/join/NIqzXhcJ
Er werd ook een artikel voorzien op de Telenet klantenservice met meer informatie over de nieuwe TV-app (Ontdek de Telenet TV-app). Je vind er bijvoorbeeld terug hoe je de app kan installeren, maar ook andere nuttige informatie. Neem er dus zeker eens een kijkje als je met vragen zou zitten. Vind je er geen oplossing of antwoord op je vraag? Aarzel dan niet om contact met Telenet op te nemen via 015/33.44.88.
Veel plezier met de nieuwe TV-app!
Opgelet! Ben je geen TV-box klant? Dan kan je de nieuwe TV-app niet gebruiken. De nieuwe app werkt niet samen in combinatie met een digicorder, enkel met een nieuwe TV-box. Hem downloaden heeft dus ook helemaal geen zin.
Goed om te weten! De vervanging van yeloplay.be komt er later aan. Een exacte datum hiervoor is nog niet gekend. Eens het zover is, zal je hierover communicatie ontvangen.
Heb seder dinsdag 2 nieuwe tv boxen. De app voor Android had ik al gevonden en via de link voor iOS die jullie gegeven hebben heb ik de app nu ook op mijn iPad. Alles werkt prima.
Ik heb nog een vraag over de Tv gids.
Je kan een lijst maken met favoriete zenders maar als je naar de tv gids gaat staan ze gerangschikt zoals de normale zendernummers.
Is er een manier om in de tv gids je zenders van plaats te verwisselen? Dit kon je met de vorige digicorder wel.
Alvast bedankt.
@Ex-Netweter, fijn om te lezen dat alles prima bij je werkt!
En kijk zeker eens naar deze post. Op dit moment is herschikken van de zenders op de TV-box niet mogelijk. Het werd wel al heel vaak gemeld. Wie weet wordt dit nog wel ooit aangepast, al hebben we daar nu helaas nog geen informatie over.
Er word naar Redeem Code gevraagd
Enter your Testflight invitation code... ????
Hoe geraak ik aan die code ??
Okè bedankt voor uw antwoord, moet nu niet meer blijven zoeken. 👍
Hallo Suzy,
naar aanleiding van Uw laatste info aangaande tv-app.
werkt op een GSM , maar voor het tweede toestel vind ik de app niet meer terug in Google play.
doe ik iets fout of moet er nog gewacht worden?
graag u info a.u.b.
krijg trouwens volgend :De gevraagde URL kan niet worden gevonden op deze server.
van google uiteraard.
@Ex-Netweter, werkt deze link? https://play.google.com/store/apps/details?id=be.telenet.tv
nee Johan, laat me precies her zelfde zien.
dus zo iets als niet gevonden.
@Suzy met apps ben ik echt een leek!!! 4 vragen.
ik heb een iphone dus daar moet ik ios app op downloden.
maar ik heb ook een samsung smart tv kan ik die app er ook op plaatsen en welke?
ik kan ook de app op mijn pc zetten omdat die de smart tv gebruikt als scherm maar welke app moet het dan zijn, zou dan met de muis en toetsenbord kunnen werken.
ik dacht wel waarom zetten ze die app ook niet op de tv box, omdat de app handiger werkt.
Jos
Kan je met de app normaal al programmeren. Ik kan alles behalve een programma via de app opnemen.
Dat programmeren is me gelukt.
Je hebt misschien geprobeerd om een afgelopen programma op te nemen 🙂
@Ex-Netweter bedankt voor je vragen! Als ik het goed heb, zie ik er wel maar 3 in totaal. Hier wat extra info:
@Ex-Netweter, installeren op een tweede toestel zou geen probleem mogen zijn. Volg zeker de stappen van de FAQ. Kan je me dan vertellen in welke stap je precies vast loopt? Ook mag je me een screenshot bezorgen van de melding die je te zien krijgt.
Over welk merk + type toestel gaat dit? En welke Android versie staat erop?
@Suzy bedankt voor de info, de app op de tv-box zou wel nut hebben omdat ge bv 5 afleveringen kan selecteren en verwijderen, bij de tv box kan dat niet, het is 1 per 1 of alles er af ook de geplande opnames, dat is een echt gebrek, en ik lees dat de app nog veel meer snufjes heeft die de tv-box niet heeft.
in de toekomst kan ik het dan oplossen met de pc die ook aan de zelfde tv hangt.
Jos