Beantwoorden
Gatekeeper
Experienced Weetjesweter
Berichten: 18
Star Wars Day Twee handen vol! Leesbeest! Goed gevonden!

Aanmaken persoonlijke login lukt niet.

Hallo,

ik heb een probleem.

mijn moeder heeft een simkaart met prijs volgens verbruik.

Ik probeer een persoonlijke login aan te maken voor haar, dit blijkt niet te lukken.

want als ik probeer in te loggen krijg ik volgende melding :

Je kan je met deze gebruikersnaam alleen aanmelden op Webmail, omdat dit geen persoonlijke login is. Meer info.

ik heb zelfs geprobeerd hier in te loggen bij, Netweters, maar zelfde melding.

Het enig dat ze wil kunnen is haar verbruik nazien.

ik heb zelfs een aparte mailbox voor haar gemaakt, speciaal voor dit.

Hopelijk is er een oplossing.

Alvast bedankt.

 

Titel gewijzigd door Christof (mod) | Vorige titel: Krijg persoonlijke login niet werkend

23 reacties
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5867
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Aanmaken persoonlijke login lukt niet.

@Gatekeeper 

Kan je afbeelding nog niet zien maar ook een prijs volgens verbruik kan zijn of haar verbruik nazien. Zou niet correct zijn voor iemand die er op let wat die verbruikt of weinig heeft en geen verbruik kan en mag zien. iemand die onbeperkt heeft mag dat dan wel dus dat klopt niet. 

Nee het zit hem echt ergens in het account wat verkeerd gaat en de rol daarin omdat er geen beheerder aangeduid is. Een gebruiker kan ook het verbruik nakijken van zijn of haar eigen nummer maar er is ook een beheerder. Ik betaal thuis de factuur en mijn partner niet en ik ben de beheerder en mijn partner de gebruiker. 

Misschien een idee om eens te vragen bij de klantendienst om het profiel geheel te resetten , als dat mogelijk is natuurlijk want dat weet ik niet. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Gatekeeper
Experienced Weetjesweter
Berichten: 18
Star Wars Day Twee handen vol! Leesbeest! Goed gevonden!

Aanmaken persoonlijke login lukt niet.

Er is geen optie "Je gebruikers"

Gatekeeper
Experienced Weetjesweter
Berichten: 18
Star Wars Day Twee handen vol! Leesbeest! Goed gevonden!

Aanmaken persoonlijke login lukt niet.

Als ik moet gokken, dan heeft het waarschijnlijk te maken met het email adres.

Zolang je geen telenet adres gebruikt voor het profiel kan je waarschijnlijk nooit beheerder worden. Dat zou wel stom zijn. Op 1 van de pagina's kan zij zogezegd een mailbox aanmaken, dat vind ik ook al raar, waarom zou zij dat kunnen aanmaken, zij betaald immers niet voor een abonnement met internet.

Zal weer aan mij liggen zeker LOL

Gatekeeper
Experienced Weetjesweter
Berichten: 18
Star Wars Day Twee handen vol! Leesbeest! Goed gevonden!

Aanmaken persoonlijke login lukt niet.

Op de afbeelding(screenshot) staat :

Je gebruikersprofiel heeft een rol met beperkte toegang.

Meld je aan met gebruikersnaam van de beheerder.

Dit krijg ik even te zien als ik met mijn gsm inlog.

patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5867
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Aanmaken persoonlijke login lukt niet.

@Gatekeeper 

Maakt niks uit want mijn email adres wat ik gebruik via Mijn telenet is ook geen Telenet email adres. Wij hebben onze eigen domein namen thuis wat gebruikt wordt voor de email , One.com. En dat email adres gebruik ik. Mijn telenet email adres gebruik ik voor andere dingen maar niet voor Mijn telenet.


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5211
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Aanmaken persoonlijke login lukt niet.

Mag ik even terug naar het begin.

Je moeder heeft prijs volgens verbruik. Heeft zij ook internet van Telenet? Indien het antwoord ja is, dan is de rest in mijn reactie niet van toepassing.

Ik vrees dat klanten met enkel prijs volgens verbruik niet zullen kunnen inloggen. Deze klanten kunnen geen telenet e-mailadres aanmaken. Geen internet = geen telenet mailbox.

Als deze klanten toch een telenet e-mailadres hebben is dat gelinkt aan een andere gebruiker.

Gatekeeper
Experienced Weetjesweter
Berichten: 18
Star Wars Day Twee handen vol! Leesbeest! Goed gevonden!

Aanmaken persoonlijke login lukt niet.

Zij heeft enkel de prijs volgens verbruik simkaart, dus geen internet.

janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5211
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Aanmaken persoonlijke login lukt niet.

Mij staat vaag voor dat je gratis kan bellen (of sms'en) naar een bepaald nummer en dan wist wat je verbruik was. Als iemand hier info kan over geven @Moderator ?

Als hier geen duidelijkheid over komt dan kan je moeder het volgende doen (of jij met identiteitskaart en volmacht van je moeder):

Als een Telenet klant met enkel een abonnement prijs volgens verbruik geen mogelijk heeft op tussentijds zijn verbruik op te vragen zou ik voorstellen om over te schakelen naar een prijs volgens verbruik bij Base. Ik verwacht dat je bij Base dat wel kan opvragen omdat Base ook prepaid kaarten verkoopt en die hebben wel de mogelijkheid.

Ik zou dan aanraden om eens naar een Telenet center te gaan, deze zijn tevens Base center. Schuif aan via Base en zeg daar wat niet lukt bij Telenet (klant met uitsluitend prijs volgens verbruik abonnement, die tussentijds haar verbruik wil kennen en vraagt of dit kan bij Base en indien ja hoe. Bij bevestigend geval nummer overbrengen Telenet naar Base.

 

CaroO
Expert Moderator
Berichten: 38
Topicvreter! Topicwurm! Al 25 duimen! Verander-je-wachtwoord-dag

Aanmaken persoonlijke login lukt niet.

Goede opmerking, @janne_man! Je kan het verbruik inderdaad opvragen door CONSULT te sms'en naar 1921: Hou je mobiel verbruik onder controle (telenet.be)


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.png?version=previewCaro | Expert Moderator

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.