Beantwoorden
D44N
Experienced Beetjesweter
Berichten: 3
Wereld gedichtendag Primeur! Pageturner! Gelezen en goedgekeurd!

Aanmelden lukt niet in TV Flow app

Sinds vorige week ben ik geswitched van Telenet TV Iconic naar TV Flow (en netjes mijn digicorder binnen gebracht zoals gevraagd)

Maar nog steeds krijg ik bij aanmelden op de TV Flow app de melding dat ik geen toegang heb tot Telenet TV Flow.

BCD6A952-40A7-42D2-8978-9C6F0B444B45.jpeg

Via whatsapp vond klantendienst het vreemd, en begrepen ze het niet (ondertussen wordt daar niet meer geantwoordt, hoe vaak ik ook stuur)

Via telefoon naar klantendienst kunnen ze er ook niet aan uit, en hebben ze dagen geleden een technisch team ingeschakeld om dit op te proberen lossen. Maar ook daar hoor ik niets meer van.

ik blijf elke dag proberen aanmelden, zowel op smartphone als op de televisie, maar geen enkele voortgang.

Het kan toch niet dat ik hiermee in de kou blijf staan? Ik snap helemaal niet waarom Telenet hier niet meer aandacht aan geeft en me toch mogelijke oplossingen of een status-update geeft?

Wat kan ik nog doen?

Welke next steps kan ik ondernemen?

Hoe schud ik Telenet wakker?

0 Likes
10 reacties
Ex-Netweter
 

Aanmelden lukt niet in TV Flow app

Klacht indienen bij https://www.ombudsmantelecom.be/

0 Likes
D44N
Experienced Beetjesweter
Berichten: 3
Wereld gedichtendag Primeur! Pageturner! Gelezen en goedgekeurd!

Aanmelden lukt niet in TV Flow app

Mja, dat kan ik overwegen.

Maar ik wil vooral zien dat Telenet hier z’n verantwoordelijkheid neemt, en vooral met oplossingen komt waar ik mee verder kan

0 Likes
on4cdj
Experienced Weetjesweter
Berichten: 21
Star Wars Day Nog geen reader's digest? :-) A born reader! Handje vol!

Aanmelden lukt niet in TV Flow app

En al aan de praat gekregen ondertussen hoop ik 😉

Wat was uiteindelijk de oplossing ?

Heb hier ook hetzelfde euvel, steeds de melding 'Geen toegang tot TV Flow', ondanks dat er op mijn GSM 'Login gelukt !' staat na het inscannen van de QR-code.

Eveneens via verschillende kanalen Telenet proberen te bereiken, maar het blijft tot nu toe langs alle kanten wreed stil 😟

Ik blijf proberen in te loggen tegen beter weten in, en ondertussen betaal ik voor een dienst die gewoon niet werkt.

Gegroet.

0 Likes
D44N
Experienced Beetjesweter
Berichten: 3
Wereld gedichtendag Primeur! Pageturner! Gelezen en goedgekeurd!

Aanmelden lukt niet in TV Flow app

Ik kan me je frustratie goed inbeelden. Ondertussen is het mij ok en wil ik je wel zeggen dat ik blij ben met de switch: geen digicorder meer de de flow-app werkt naar behoren (meestal 😉

Als jouw probleem effectief hetzelfde is als dat van mij, steek dan geen energie in emailen of werken met de helpdesk-whatsapp: Zij geven te vaak slechts generieke antwoorden of weten de historiek niet van je probleem.

Beter is: Voorzie flink wat tijd en maak dat je een medewerker aan de telefoon krijgt. Zij hebben in mijn geval (na ettelijke keren bellen) een technisch ticket aangemaakt (vraag het nummer!) en dit doorgestuurd naar de achterliggende Telenet-teams/diensten.

on4cdj
Experienced Weetjesweter
Berichten: 21
Star Wars Day Nog geen reader's digest? :-) A born reader! Handje vol!

Aanmelden lukt niet in TV Flow app

Bedankt voor de reply 👍

 

Wat mij verwondert is dat het probleem redelijk veel voorkomt als ik hier zo sommige posts lees, maar dat er geen algemene oplossing voorhanden is blijkbaar.

Dus iedereen met hetzelfde probleem moet dan maar individueel tijd en moeite steken om hun diensten proberen te bereiken, en dan maar hopen dat er na enige tijd toch een oplossing uit de bus komt.

Anyway, na mijn verhuis was het ook de bedoeling om het zonder digicorder te doen, en dat TV Flow voor ons voldoende was.

Ondertussen zijn we al 2 weken verder en Flow is eerder een verstopt putteke......nul stroming 😏

Dus vraag ik mij nog steeds af wat nu eigenlijk bij u het probleem was en hoe het werd verholpen.....of hebben ze daar wat hokus pokus gedaan zonder verder veel uitleg te geven ? 😉

 

Gelukkig kunnen we ons behelpen met de apps van VRT Max en VTMGo (die werken perfect) 😁

 

De TV Flow app is blijkbaar op sterven na dood, dus leve Telenet TV zeker ? (maar is eveneens niet vrij van mankementen zo lees ik op dit forum)

 

Ik zal dus een thermos koffie en wat bokes bij de hand houden als ik hun diensten telefonisch wil bereiken en met positief gevolg dit probleem kan afsluiten.

 

Gegroet.

 

 

 

0 Likes
on4cdj
Experienced Weetjesweter
Berichten: 21
Star Wars Day Nog geen reader's digest? :-) A born reader! Handje vol!

Aanmelden lukt niet in TV Flow app

Update.

We zijn weer een maand verder en er is nog niks opgelost.....Flow stroomt niks nul nada..."Geen toegang tot TV Flow"

Mja, ik weet het, het is heel druk daar bij de helpdesk en achterliggende technische diensten.

Geduld is een schone deugd zullen we maar zeggen eh...😉

We houden nog effe vol....

 

Gegroet.

0 Likes
flip1953
Experienced Allesweter
Berichten: 1614
Champagne, lezer van het jaar! Hallo zeg! Wat weet jij niet? Applaus voor jezelf! Straf. Héél straf!

Aanmelden lukt niet in TV Flow app


@on4cdj  schreef:

De TV Flow app is blijkbaar op sterven na dood, dus leve Telenet TV zeker ? (maar is eveneens niet vrij van mankementen zo lees ik op dit forum)


Dat de TV Flow App op sterven na dood is, is natuurlijk correct, want is de bedoeling dat alle Telenet-TV kijkers (digicoder gebruikers, TV-Box gebruikers, CI+ gebruikers en TV-Flow klanten) in de toekomst de Telenet-TV App gebruiken: De Telenet TV-app downloaden

Heb je al eens de Telenet-TV App geprobeerd (inloggen met jouw "Mijn Telenet" account)?

0 Likes
on4cdj
Experienced Weetjesweter
Berichten: 21
Star Wars Day Nog geen reader's digest? :-) A born reader! Handje vol!

Aanmelden lukt niet in TV Flow app

Yep, heb ik al meer dan eens geprobeerd, maar dan krijg ik telkens de melding "Oeps, gebruik je wel de juiste app ?" op de gsm.

Op mijn Chromecast 4K ook al geprobeerd, maar daar van hetzelfde als ik probeer in te loggen.

Zonder aan te melden kan ik navigeren in de Telenet TV app, dus dat werkt wel, maar programma's bekijken dus niet.

 

To be continued.

 

Patrick

 

0 Likes
Filiproelandt
Experienced Weetjesweter
Berichten: 24
Dag van de Chocolade Verander-je-wachtwoord-dag Dat loopt vlotjes. Nog geen reader's digest? :-)

Aanmelden lukt niet in TV Flow app

Ondertussen al opgelost? Ik kamp hier met hetzelfde probleem. Kan maar niet aanmelden (login en paswoord zijn nochtans correct). Men is er mee bezig via whatsapp support maar ik zie weinig lichtpuntjes...

0 Likes
on4cdj
Experienced Weetjesweter
Berichten: 21
Star Wars Day Nog geen reader's digest? :-) A born reader! Handje vol!

Aanmelden lukt niet in TV Flow app

Ondertussen al opgelost na nog eens een bericht gestuurd te hebben na weeral een poos vruchteloos wachten.

Werkt nu perfect, maar wel met de Telenet-TV app, want Flow is al effe afgevoerd.

Succes !

 

0 Likes