Aanmelden lukt niet in TV Flow app
Sinds vorige week ben ik geswitched van Telenet TV Iconic naar TV Flow (en netjes mijn digicorder binnen gebracht zoals gevraagd)
Maar nog steeds krijg ik bij aanmelden op de TV Flow app de melding dat ik geen toegang heb tot Telenet TV Flow.
Via whatsapp vond klantendienst het vreemd, en begrepen ze het niet (ondertussen wordt daar niet meer geantwoordt, hoe vaak ik ook stuur)
Via telefoon naar klantendienst kunnen ze er ook niet aan uit, en hebben ze dagen geleden een technisch team ingeschakeld om dit op te proberen lossen. Maar ook daar hoor ik niets meer van.
ik blijf elke dag proberen aanmelden, zowel op smartphone als op de televisie, maar geen enkele voortgang.
Het kan toch niet dat ik hiermee in de kou blijf staan? Ik snap helemaal niet waarom Telenet hier niet meer aandacht aan geeft en me toch mogelijke oplossingen of een status-update geeft?
Wat kan ik nog doen?
Welke next steps kan ik ondernemen?
Hoe schud ik Telenet wakker?
- Labels:
-
Telenet TV flow-app