24800
netweters
|
152777
antwoorden
|
20740
vragen
|
Mijn zoon geraakt niet ingelogd in de yelo play app. Aan de gegevens ligt het niet, want vanop zijn laptop lukt het wel. Op zijn android echter komt hij steeds in een loop terecht bij het aanmelden -> doorgaan -> start opnieuw de app op, aanmelden -> doorgaan, opnieuw enz...
Hij krijgt zelfs nooit de kans om aanmeldgegevens in te voeren.
App al gewist, gegevens wissen, heropgestart , herinstallatie, blijft mislopen.
Recent ben ik overgestapt van whoppa naar wigo. Dit probleem is gebleven, was zo bij whoppa en nu ook bij wigo.
Via mijn telenet zie ik enkel mijn eigen iphone staan...
Hoe krijg ik de android van mijn zoon ook ingelogd op yelo play?
Dat moet werken, of dat nu wil of niet.
Krijg je nog die foutmelding die je in een vorige post getoond hebt?
Is de app al geïnstalleerd? Anders doen. Recht uit play store. Niet via een browser.
Als je die fout nog krijgt voer dan dat ritueel dat ik voorgesteld heb eens uit. Geen, schijnbaar idiote, stappen overslaan.
Start Yeloplay stand-alone op.
Bij de telenettv app (tv-box gebruikers) mag in de naam geen hoofdletter voorkomen. Gebruik ze ook niet bij yeloplay. Baat het niet, schaadt het niet.
@louis: sorry voor late reactie. We hebben al meerdere keren de yelo play app recht uit de playstore erop gezet. We krijgen echter nooit de kans om het inloggen opnieuw te doen. Stappen opgevolgd zoals je duidelijk hebt uitgelegd, maar geen oplossing.
je antwoord is naar de verkeerde louis verstuurd. Ik ben een andere louis en heb geen probleem met yelo play 😉
@HenkG schreef:@louis: sorry voor late reactie. We hebben al meerdere keren de yelo play app recht uit de playstore erop gezet. We krijgen echter nooit de kans om het inloggen opnieuw te doen. Stappen opgevolgd zoals je duidelijk hebt uitgelegd, maar geen oplossing.
Krijg je nog steeds die foutmelding met "oeps..."?
Vanuit die foutmelding kan je niet verder geraken. Daar mag je niet proberen om naar yelo of eender wat te gaan.
Als die boodschap of de vraag om cookies te accepteren krijg start ik mijn ritueel dat ik beschreven heb. Ik zorg er dan ook voor dat er niets openstaat.
Bij mij doet dat probleem zich meestal voor bij het openen van de netweters op mijn smartphone (nergens anders).
Nog een poging: bel eens naar telenet en vraag eens om alle aangemelde toestellen vrij te geven. Je moet dan wel overal terug aanmelden, maar misschien haalt er dat ergens een knoop uit.