24801
netweters
|
152786
antwoorden
|
20740
vragen
|
Mijn zoon geraakt niet ingelogd in de yelo play app. Aan de gegevens ligt het niet, want vanop zijn laptop lukt het wel. Op zijn android echter komt hij steeds in een loop terecht bij het aanmelden -> doorgaan -> start opnieuw de app op, aanmelden -> doorgaan, opnieuw enz...
Hij krijgt zelfs nooit de kans om aanmeldgegevens in te voeren.
App al gewist, gegevens wissen, heropgestart , herinstallatie, blijft mislopen.
Recent ben ik overgestapt van whoppa naar wigo. Dit probleem is gebleven, was zo bij whoppa en nu ook bij wigo.
Via mijn telenet zie ik enkel mijn eigen iphone staan...
Hoe krijg ik de android van mijn zoon ook ingelogd op yelo play?
Vooraf al enkele keren gedaan: cache, cache+opslag, heel de app... nu nog eens, blijft hetzelfde. Bij aanmelden een foutmelding en de "loop" gaat verder
Ja hoor, ook al meerdere keren herstart. Om het beter te kunnen voorstellen, hierbij even 2 afbeeldingen: eerste komt er om in te loggen. Daarna 2de afbeelding "oeps..." kiezen waar we naartoe willen - weer Yelo Play kiezen, en we komen weer bij de eerste afbeelding. Heel vreemd, kan moeilijk heel de gsm gaan wissen...
Een korte beschrijving hoe ik die foutboodschap weg krijg.
Open de browser die je normaal gebruikt. Als je aanmeldt in mijn telenet krijg je deze fout ook.
druk op het vierkantje rechts bovenaan in je scherm.
druk op + rechtsbovenaan op scherm.
druk opnieuw op vierkantje
veeg alle tabbladen weg, behalve de (firefox) startpagina
sluit browser
Open de app of browser opnieuw.
Probeer eens.
bedankt voor de tip, net gedaan, loop duurde iets langer, maar dan was de foutmelding daar terug.
Het lijkt als het ware dat we niet uitgelogd geraken...
Ik heb een tv-box en gebruik bijgevolg Yelo play niet. Die foutmelding komt bij mij ook regelmatig voor bij het gebruik van een browser.
Volg het ritueel nog eens, maar maak de cache van de browser ook leeg.
We hebben dit net even geprobeerd (tip van louis, cache chrome gewist), ook geen oplossing... 'k probeer nog even de tip van Suzy
ivm tip van Suzy: firefox op android gezet, dan naar mijn telenet: hij kan perfect inloggen nu. Wel voor mijn telenet. Als hij daarna Yelo Play via firefox probeert te gaan, geraken we weer in de loop. Voor de volledigheid even op mijn eigen iphone yeloplay uitgelogd en ingelogd met gegevens zoon: dat lukt ook. Het lijkt wel alsof zijn android toestel verkeerd is aangemeld en niet afgemeld geraakt...
In het overzicht van de toestellen zie ik enkel mijn eigen iphone staan, ook wel vreemd want op mijn echtgenote haar Samsung werkt yelo play ook gewoon.
Ik krijg het gevoel dat je de Yelo play app probeert te starten vanop een browser.
Dat is een stand-alone app. Start hem op op zichzelf. Via een browser wordt je ook naar de app zelf gestuurd.
Als ik verkeerd ben, sorry.
Als je hem aan de praat krijgt mag je je niet afmelden wanneer je eindigt. Gewoon sluiten.
Je moet onder Android niet met Firefox naar yeloplay.be gaan, je moet de app Yelo Play installeren via Google Play Store en met die app inloggen.
Bjorn, we gaan wel naar de app hoor, maar laatste poging was volgens tip van Suzy: eerst op firefox naar mijn telenet, daarop inloggen: gelukt. Dan kan je vanop mijn telenet naar yelo play en wordt er voorgesteld om de app te downloaden of te openen. We kiezen dan voor "openen van de app", dat gebeurt ook, maar weer komen we in de loop. App is ook al gewist en opnieuw erop gezet. Ik vrees dat we er ons bij neer gaan moeten leggen.