24777
netweters
|
152633
antwoorden
|
20726
vragen
|
Hey, yo, hello
Ik ben zelf Installateur bij Telenet, en ik ondervind steeds vaker problemen met het aanmaken van een "Telenet Login" (Ik bedoel dus niet de Internetlogin, die je krijgt op je Telenet Paspoort van de Technieker bij een installatie).
Een Telenet Login zou je moeten kunnen aanmaken met willekeurig e-mail adres (zoals, gmail of hotmail).
Maar ik merk dus steeds vaker dat de activatie mail heel laat aankomt, of zelf niet aankomt.
Dit is heel vervelend, vooral voor WIGO klanten, die verplicht een Telenet Login moeten aanmaken voor ieder gezinslid.
Ik heb dit recent zelf eens proberen aan te maken met mijn Internetlogin, en ik krijg dus ook geen bevestigingsmail als ik deze aanmaak met mijn gmail e-mailadres.
Heeft er nog iemand problemen hiermee?
Volgens https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/aanmelden-voor-telenet-diensten/ kan je enkel nog een 'Persoonlijke login' maken. Waarschijnlijk bedoel je dat.
hoi collega ^^
maak gewoon e-mail et activeer.telenet.be
voor wigo:
persoonlijk e-mail adres komt bijna altijd te laat toe,
ik activeer altijd met een @telenet mail adres die ik net gemaakt heb
kan je direct wigo activeren zonder bevestigingsmail
Ik heb problemen om mijn modem settings en digicorder naam aan te passen in "mijn telenet". Daarom had ik contact opgenomen met TN via facebook, en die zeiden me dat ik eens moest proberen om een Telenet Login aan te maken. Maar heb dus nu (3uur later) wel de bevestigingsmail gekregen.
Maar ik kan dus nog steeds geen modem of digicorder settings aanpassen via mijn telenet, vroeger kon ik dit wel. Weet er iemand waarom?
Heb je al eens geprobeerd via activeer.telenet.....?
Heb ook al problemen gehad via de mijn.telenet website
Heb dit juist geprobeerd met mijn FieldTerminal, en nog altijd het zelfde. Ook kan ik dus geen ISBO aanvragen, omdat ik volgens "mijn telenet" nog geen producten heb
De bevestigingsmail voor een persoonlijke login kan tot 24 uren later toekomen.
De bevestigingsmail van een Microsoft e-mailadres kan ook nog eens terechtkomen in de spam-map (@outlook.be, @live.be, @hotmail.com, @msn .com, ...)
Als er eens een persoonlijke login werd aangemaakt, dan kan je niet meer alles beheren in MijnTelenet met jouw Telenet-login of met jouw internet-login
Persoonlijke login: een e-mailadres
Internet-login: 1-2 letters gevolgd door 5-6 cijfers
Telenet login: een zelf gekozen login (géén e-mailadres)
Ik kan in het geheel niks meer beheren. Zowel niet met mijn internetlogin (2letters en 5 cijfers), als met mijn Telenet Login (gmail e-mail adress).
Ik denk echt dat er iets mis is.
Hey Suzy, ja ik ben zeker.
@Ex-Netweter, heb net met mijn eigen login (internet login wel te verstaan) een wijziging gedaan. De naam van één van mijn digicorders aangepast en deze wijziging werd effectief opgeslagen. Ben ook in de systemen gaan kijken en deze wijziging is doorgelopen.
Lijkt me eerder iets individueel bij jou te zijn waar er dan best eens naar gekeken wordt. Je geeft dit best eens door via de klantendienst of via de social media kanalen.