Beantwoorden
Kiki2020
Professional Beetjesweter
Berichten: 9
Netjes! Mooi, mooi! Pageturner! It's your third party!

Airplay vanaf telenettv.be mogelijk?

Hallo iedereen

 

Is het mogelijk om vanaf de website telenettv.be met AirPlay te streamen naar een Apple TV? Het is niet altijd handig om via mijn smartphone te streamen als ik mijn Mac bij de hand heb 🙂

 

Excuses als het al gevraagd werd, ik heb alleen vorige posts gevonden i.v.m. de app!

0 Likes
7 reacties
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5851
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Airplay vanaf telenettv.be mogelijk?

@Kiki2020  

Als ik inlog via de windows pc of een Macbook kan ik via de website telenet.tv casten naar een appel tv. Je dient dus te gaan bij inloggen aan de rechtse kant naar je cast icoontje en drukt dan op je apparaat waar je het heen wil casten. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Christof75
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 539
Champagne, lezer van het jaar! En wanneer slaap jij? JACKPOT! WOW!

Airplay vanaf telenettv.be mogelijk?

@Kiki2020  Je kan gewoon de telenettv app op je apple tv zetten en zo kijken zonder te casten.

 

De app werkt echt stabiel, wel zijn enkele zaken niet mogelijk die je bij de flow app wel hebt, zoals scrollen door zenders en is het iets omslachtiger om naar opnames te kijken maar echt niet onoverkomelijk. 

 

Echt nen aanrader

Kiki2020
Professional Beetjesweter
Berichten: 9
Netjes! Mooi, mooi! Pageturner! It's your third party!

Airplay vanaf telenettv.be mogelijk?

@patrick37  Zou je een screenshot kunnen tonen? Ik zie alleen de knop om naar een tv-box te sturen.

 

Zie mijn screenshot met wat ik zie. Het beeld is wel zwart, maar de knoppen staan er wel:Schermafbeelding 2021-08-24 om 23.19.20.png

0 Likes
Kiki2020
Professional Beetjesweter
Berichten: 9
Netjes! Mooi, mooi! Pageturner! It's your third party!

Airplay vanaf telenettv.be mogelijk?

@Christof75 Had ik graag gedaan, maar ik zit nog met een TV3 🙂

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5851
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Airplay vanaf telenettv.be mogelijk?

@Kiki2020  

patrick37_0-1629841867843.png

 

patrick37_1-1629842005607.png

 

Zoals je ziet ik heb het cast teken onder de blauwe pijl. Als ik erop druk kan ik dus casten naar het gewenste toestel. Ik heb een apple tv boven ( slaapkamer en eentje in de keuken ) en natuurlijk naar de tv box rechtstreeks. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Kiki2020
Professional Beetjesweter
Berichten: 9
Netjes! Mooi, mooi! Pageturner! It's your third party!

Airplay vanaf telenettv.be mogelijk?

Bedankt voor je reactie, @patrick37. Ik zie dit icoontje inderdaad bij Chrome, maar kan op die manier alleen maar casten naar Android TV en de TV boxen. Apple TV staat er bij mij niet tussen. Kan dit te maken hebben met dat ik een Apple TV3 heb?

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5851
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Airplay vanaf telenettv.be mogelijk?

@Kiki2020  

Dat lijkt mij niet het geval want ik heb de Apple tv de nieuwste die pas is uitgebracht die staat in de keuken en om de oude , de generatie er voor dus , nog te gebruiken staat die in de slaapkamer. Op die manier moest ik de oude niet weg doen en heb ik dus ook tv op de slaapkamer. Via beide kan ik dus casten zoals je ziet in de afbeelding. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes