24748
netweters
|
152286
antwoorden
|
20688
vragen
|
Sinds enkele dagen heb ik Android 9 of Android P. Sindsdien kan ik geen enkele Telenet app meer openen of werkende krijgen (Support, Mobile, yelo play, etc.)
Nog iemand deze problemen?
Hoe kan dit opgelost worden?
Groeten
nochtans al maanden geleden aangekondigd, en al sinds maart beta's
telkenmale er een of andere android update is, werken de telenet apps weer niet meer
Maar je verwacht toch wel gewoon dat een app ofwel blijft werken ookal is er een nieuwe android versie of word aangepast dat hij wel werkt op de nieuwe versie.
Ben zelf totaal geen expert op het gebied van apps, dus misschien is het een foute redenering van mij.
@Sieben563 Neen ik verwacht dit niet. Een app wordt ontwikkeld op basis van de bestaande specificaties. Als een nieuwe versie van het besturingssysteem uitkomt, kan het zijn dat er sommige specificaties veranderen. Dan is er nog het probleem van de interpretatie van de nieuwe specificaties. Het gebeurt dat de implementatie van het nieuwe besturingssysteem niet de specificaties volgt. Soms zal men achteraf de specificatie aanpassen en soms zal me het besturingssysteem aanpassen aan de specificaties.
Om niet nutteloos te werken is het best om een app pas aan te passen als het nieuwe besturingssysteem stabiel is.
Trouwens ik denk dat Android 9 wat meer afwijkt van de vorige versies dan gewoonlijk.
Je kan best in je Instellingen de Cache eens verwijderen bij de Applicaties, Dit kan al enorm veel doen.
Wat een idee. Dat slaat toch nergens op.
Je zou nu toch wel mogen verwachten van Telenet dat ze hun zaken hiervoor een beetje op orde beginnen krijgen. Al mijn andere apps werken, enkel die van telenet hinken achterop.
In mijn ogen was er voldoende tijd om te anticiperen op de release. Ik zou niet moeten wachten op Telenet, daarvoor betaal ik hen juist 100 euro per maand. Dus neen, mijn keuze om mee te gaan met de tijd en gebruik te maken van een stabiel nieuw OS, hoeft niet in het belachelijke getrokken worden door u. We zouden juist kritisch moeten zijn dat app ontwikkelaars onvoldoende moeite doen om vooruit te kijken. Dat is toch niet professioneel...
Ondertussen hebben ze wel de yelo play app gefixed, dus dat is belangrijkste.