|
25.591
netweters
|
158.296
antwoorden
|
|
21.356
vragen
|
Sinds kort sluit de Telenet App automatisch af bij het starten van een opgenomen programma of bij het bekijken van Live TV. De app is op de smart TV zelf geïnstalleerd die verbonden is met internet via RJ45. De TV is een TCL.
Volgende acties bieden GEEN oplossing:
- verwijderen telenet app en herinstallatie op TV;
- resetten TV naar fabrieksinstellingen, updaten TV en herinstalleren telenet app.
Kent iemand een oplossing? Bedankt voor de reacties.
Heb je alleen problemen met de Telenet TV-app, of merk je dit ook bij andere apps op je tv?
Controleer ook even of je netwerkkabel goed werkt. Je kunt bijvoorbeeld een pc of laptop aansluiten om te zien of je daar ook problemen hebt.
Als je netwerkaansluiting niet sterk genoeg is of storingen vertoont, kan het zijn dat de app uitvalt omdat de bandbreedte niet voldoende is of omdat er teveel storingen zijn op je netwerk.
Ik heb contact gehad met mijn netwerkprovider. De medewerker van de helpdesk zei me dat modem perfect werkt en er op de lijn geen storingen zijn. Deze werkt ook optimaal. Blijkbaar zou het probleem liggen bij de TV of App. Raar dat enkel Telenet en Netflix problemen vertonen. Voorlopig nog geen oplossing dus.
@lievenvo je leest veel klachten over deze tv’s dat het beeld niet zo zuiver is en er problemen zijn met apps.
moey toch iets fout zijn aan de binnenkant van deze tv’s, goedkope onderdelen enz.