Beantwoorden
m-jan20
Freshman Meesterweter
Berichten: 2233
Topic held(in)! Wat een systeem! Jij bent een pro! Krak 2021

Bye Flow, hello Telenet TV?

Zoals reeds geweten zal de Yelo app binnenkort (normaal vandaag maar is blijkbaar uitgesteld) worden vervangen door Telenet TV app. 

In diezelfde post stond ook dat dit het geval ging zijn voor Flow TV, maar hier vind ik nergens iets over terug op de website. De klantenservice wist me net ook te vertellen dat Flow gewoon blijft bestaan als aparte app? 

Wat is de toekomst nu van Flow? 


  m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
5 reacties
Ex-Netweter
 

Bye Flow, hello Telenet TV?

Lees https://www.netweters.be/t5/Telenet-apps-platformen/Bye-Yelo-hello-Telenet-TV/td-p/153492/page/2#M10...

Het product "basispakket tv via streaming" alias TV flow blijft bestaan maar zal in het voorjaar van 2023 migreren naar de Telenet TV-app.
Sommige klantendienstmedewerkers weten dit wellicht niet en geven dan foute antwoorden.
De TV flow-app kreeg ook geen updates meer sinds april 2022, dus niet aan twijfelen dat deze app niet meer verder ontwikkeld wordt en op termijn zal verdwijnen.

 

0 Likes
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7734
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Bye Flow, hello Telenet TV?

Ik vrees dat alles een beetje op lange baan komt. Zeker door hun algemene problemen met hun software overgangen. Zie maar de problemen met "Mijn Telenet", de activatieproblemen enz. . Alles hangt aaneen en daarvoor zijn ze een nieuw platform aan het ineen steken met de nodige moeilijkheden blijkbaar.

 



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Ex-Netweter
 

Bye Flow, hello Telenet TV?

Het is nog steeds putje winter. In oktober is er "voorjaar 2023" aangekondigd.

Dat is normaalgezien tussen 1 april 2023 en 30 juni 2023.
Nog tijd zat dus.

0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5175
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Bye Flow, hello Telenet TV?

Ik zou zo rap niet spreken van foute antwoorden. Heeft Telenet reeds officieel meegedeeld dat de Flow app zal ervangen worden door de Telenet tv app?

Zo ja dan is het een fout antwoord.

Edit:  na posten zie ik dat je reeds geschreven hebt dat het aangekondigd was voeig jaar.

Zo neen dan is het antwoord correct, zelfs al weet je heel zeker dat het niet zo is.

0 Likes
Lieselot91
Ex-Moderator
Berichten: 196
De race is begonnen! Lees je nog iets anders? ;-) De magic number! Lezersgoud. Respect!

Bye Flow, hello Telenet TV?

De Telenet TV flow-app bestaat voorlopig nog, maar op termijn zal dit ook opgaan in de Telenet TV-app, zodat er nog één app overblijft in plaats van 3. Een datum kan ik je hiervoor nog niet meegeven.


Lieselot | Ex-Expert Moderator

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.