Facturatie probleem: Aanrekening is niet beschikbaar
Hallo,
De maandelijkse email die mijn telenet aanrekening bevat doet raar sinds deze maand ik heb er namelijk geen ontvangen .Mijn eerste idee was naar mijn telenet gaan en daar gaan te kijken daar kan ik inderdaad zien dat er een nieuwe aanrekening is en ik kan ook de prijs zien maar als ik op dat pdf pictogram klik krijg ik te zien "je aanrekening is niet beschikbaar" ondertussen werkt dit wel weer voor de huidige aanrekening maar ik heb ook de klantendienst gecontacteerd aangaande dit probleem en heb zo een flauw vermoeden dat het beginnen werken is door de tussenkomst van de klantendienst.Als ik elke maand opnieuw de klantendienst moet contacteren om mijn eigen aanrekening te kunnen zien dat is gek telenet ik wil instaat kunnen zijn ze eerst na te kijken voor ik de aanrekening betaal ale wat heeft die inmiddels wereldberoemde software nu weer verkeerd gedaan ??????.
Nee die email zit niet in mijn spamfolder en die sms heb ik ook niet gehad.
Titel gewijzigd door Caro (mod) | Vorige titel: Facturatie probleem
Opgelost! Ga naar oplossing.