Beantwoorden
LanciaPhedra
Professional Beetjesweter
Berichten: 18
Wereld gedichtendag Star Wars Day Twee handen vol! Follow the reader, reader!

Flow app op Apple TV - Bewaar functie

Goedenavond, ik heb nu Iconic maar gebruik mijn box bijna nooit. Ik gebruik steeds de Iconic app op Apple TV.

Mijn vraag: als ik nu zou overstappen op Flow en kijk met de Flow app op Apple TV, kan ik dan nog steeds programma’s bewaren en later bekijken (zoals bij de Iconic app) ?

 

thx Luc

0 Likes
7 reacties
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5291
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Flow app op Apple TV - Bewaar functie

@LanciaPhedra nu kijk je dus via de telenet tv app, flow is streamen en max 60 dagen programma's bewaren, 

weet wel dat je met flow minder zenders hebt dan via de iconic optie.

als je enkel vlaamse zenders kijkt is dit geen probleem natuurlijk, 

je hebt ook 7 dagen terug kijk tv optie erbij via stream.

de keuze is aan jou welke beter bij u past.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
LanciaPhedra
Professional Beetjesweter
Berichten: 18
Wereld gedichtendag Star Wars Day Twee handen vol! Follow the reader, reader!

Flow app op Apple TV - Bewaar functie

Beste, voor de Apple TV bestaat er intussen toch zowel een Telenet TV app als een Telenet TV Flow app zodat je NIET meer hoeft te streamen vanaf vb een iPad of iPhone ingeval een Flow abonnement.

ik heb deze trouwens al geïnstalleerd op mijn Apple TV.

Ik wil echter 100% bevestiging dat ik met de Telenet Flow app ook kan bewaren, in de Telenet shop zei men me dat dit niet mogelijk is maar volgens jullie website zou dit wel werken.

 

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5845
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Flow app op Apple TV - Bewaar functie

@LanciaPhedra 


@LanciaPhedra  schreef:

...... KNIP ......

Ik wil echter 100% bevestiging dat ik met de Telenet Flow app ook kan bewaren, in de Telenet shop zei men me dat dit niet mogelijk is maar volgens jullie website zou dit wel werken.

 


Wil je er even mee geven dat dit niet onze website is maar die van Telenet zelf. Wij zijn net zoals jou ook gewoon klant en dit forum is van klanten voor klanten. Hier zitten dus geen medewerkers binnen Telenet op enkel de moderators die hier alles in goede banen begeleid. 

@m-jan20 kan je misschien beter voorzien van dit antwoord want die gebruikt zelf ook de Tv Flow app. 

@LanciaPhedra even aan herinneren dat de Tv Flow app volgend niet meer bruikbaar gaat zijn en dat enkel de Telenet tv app nog te gebruiken blijft. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
m-jan20
Freshman Meesterweter
Berichten: 2247
Topic held(in)! Wat een systeem! Jij bent een pro! Krak 2021

Flow app op Apple TV - Bewaar functie

Zoals @patrick37 al aangaf, gebruik ik zelf dagelijks Flow. Je kan hiermee programma’s bewaren/opnames (60 dagen lang).

Handig om te weten: vanaf het voorjaar wordt de Flow app vervangen door de Telenet TV app die je nu al gewoon bent met TV Iconic (zoals Patrick al zei). 


  m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
LanciaPhedra
Professional Beetjesweter
Berichten: 18
Wereld gedichtendag Star Wars Day Twee handen vol! Follow the reader, reader!

Flow app op Apple TV - Bewaar functie

Dankjewel voor de feedback.

Ik begrijp dat in het voorjaar 23 er nog één app (Telenet TV app) zal overblijven voor zowel Iconic als Flow formule en dat voor beide formules het mogelijk is om terug te kijken en te bewaren. Ik was op zoek naar deze bevestiging en deze heb ik hierbij. Zouden er buiten het aantal zenders in de Telenet TV app nog andere verschillen zijn afhankelijk van de formule ? Luc

0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5291
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Flow app op Apple TV - Bewaar functie

@LanciaPhedra de lengte in bewaartijd van opnames, bij de tv box is dat 1 jaar bewaartijd, 

met de flow app 30 tot 60 dagen tijd.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
JeffreyM89
Experienced Weetjesweter
Berichten: 20
Say what?! Wereld gedichtendag Nog geen reader's digest? :-) A born reader!

Flow app op Apple TV - Bewaar functie

Wel heel jammer dat de Flow app gaat verdwijnen op Apple TV.

Ik kan sinds vandaag ook niet meer inloggen op flow.telenet.tv via browser. Krijg telkens het scherm dat er iets mis ging en moet opnieuw aanmelden.

Ik kan wel met mijn "Flow" account inloggen via telenet.tv via browser.

Maar dit is nog totaal niet op punt. Zo is er geen "Mijn TV" in telenet.tv Dus kan je voorlopig niet aan je opnamens.

 

Hopelijk wordt het wel snel inorde gebracht.

 

Ook de Telenet flow app vind ik veel beter op Apple TV dan de Telenet TV app.

De UI is veel eenvoudiger en vergelijkbaar met andere apps van apple.

 

De telenet tv app lijkt helemaal niet op een apple tv app waardoor het weer wat complexer in elkaar zit.

0 Likes