24749
netweters
|
152306
antwoorden
|
20690
vragen
|
Ik las net over het balkje dat de flow app er mee stopt. Maar ik geraak er niet meer in en krijg telkens de melding dat er een bug op zit. Heb al geprobeerd te herinstalleren, werkt niet. Iemand due raad heeft ?
Titel aangepast door Bjarne (Mod) | Originele titel: Flow app bug
Smartphone Samsung Galaxy A21s
Heb de tv app gedownload, maar kan niet inloggen omdat het systeem me voor flow terug naar de flow app stuurt
Verwijder dan de Flow app eens en probeer dan nog eens in te loggen op de Telenet TV App.
Ook geprobeerd .. idem probleem. Noch via Telenet Tv app noch via Tv Flow app kan ik casten op mijn tv. Elk apart ge(de) installeerd maar tevergeefs ...
Allemaal bedankt voor jullie reacties.
Maar ik heb beslist om met de Flow app te stoppen.
Vermits je bijna hetzelfde kan met de 3 apps van VRT, VTM en Play
denk ik om die te gebruiken en misschien aangevuld met Netflix of dergelijke.
@BobR geen idee of je ondertussen Flow hebt stopgezet bij Telenet. Maar de migratie van Flow naar Telenet TV-app is ondertussen officieel ook begonnen. Dus als je nog niet veranderd bent, kan je best nu nog eens proberen de Telenet TV-app te installeren en erop in te loggen.
Hier vind je trouwens alle informatie over de stopzetting van de TV Flow-app en -website.
Per toeval ben ik vandaag kompleet uit Telenet gestapt. Na jaren van prijsverhogingen, kwam er toch die spreekwoordelijke druppel.