24750
netweters
|
152322
antwoorden
|
20691
vragen
|
Als ik de nieuwe telenet app wil openen ipv de oude mobile app, krijg ik voortdurend de melding " telenet wil telenet.be gebruiken om in te loggen". bij poging tot login naar 'login.prd.telenet.be' krijg ik steeds fout bij aanmelden. app verwijderen en terug installeren helpt niet.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Ben je zeker dat je het juiste paswoord gebruikt.
Om zeker te zijn kan je best een nieuw paswoord nemen voor mijn Telenet.
Dan ken je met zekerheid uw paswoord.
Groeten
Ik kom er zelfs niet aan toe om paswoord in te geven . De foutmelding krijg ik al als ik de app open.
Enige melding op scherm is probeer later opnieuw.
Bel eens naar Telenet. Ik weet niet welk abo je hebt, bij Telenet kunnen ze alles eens terug in de rij zetten. Misschien lukt het wel na hun interventie.
Groeten
Als het een Android toestel is, kan je de cache van deze app eens wissen.
Na installatie ios 13 op iphone werkt de app plots. Thx voor de tips