Beantwoorden
Kevin05
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Streamingsprobleem yelo play

telenet probleem.jpg

 

Sinds een week of twee geeft yeloplay telkens dit streamingsprobleem weer bij het willen bekijken van opnames. Terugkijken en live kijken lukt wel. Enkel opnames lukken niet. Heb al de digicorders gecheckt thuis en die staan niet in slimme energiestand.

Het bekijken van yeloplay gebeurd wel niet bij mij thuis. Wel bij iemand die ook een Telenet verbinding heeft thuis. 
Iemand een idee aan wat dit precies ligt? 

0 Likes
9 reacties
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5211
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Streamingsprobleem yelo play

Heb je op je Digicorders de programmagids van twee weken? Indien niet, dan zijn ze niet verbonden en moet je dat nakijken.

0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7390
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Streamingsprobleem yelo play


@Kevin05  schreef:

...

Het bekijken van yeloplay gebeurd wel niet bij mij thuis. Wel bij iemand die ook een Telenet verbinding heeft thuis. 


@Kevin05 hier geef je eigenlijk zelf de oorzaak al aan. Met een digicorder kan je jouw opnames enkel bekijken via je eigen Telenet-verbinding. Hier vind je er meer informatie over. Met de nieuwe TV-box daarentegen kan je deze ook via een andere WiFi verbinding bekijken of via mobiele data.


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
Kevin05
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Streamingsprobleem yelo play

Dus met een nieuwe TV-box zou ik wel opnames kunnen bekijken via yeloplay elders dan bij mij thuis? 

Alvast bedankt voor een snelle reactie! 

0 Likes
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Streamingsprobleem yelo play

@Kevin05 

Nee, niet met yeloplay, maar met telenettv.be en telenet tv app.

Groeten


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5211
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Streamingsprobleem yelo play

@Suzy  Maar wat is dan de betekenis van dit?

0 Likes
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Streamingsprobleem yelo play

@janne_man 

Ze zijn wat digicorder betreft wel voorzichtig. Ze spreken alleen over uitzendingen bekijken, niet over opnames. Of heb ik ergens over gekeken?


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5211
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Streamingsprobleem yelo play

@louishufk je hebt gelijk. Dit is een illustratie van niet begrijpend lezen 🤔(of kan er toch enig kritiek zijn op de kwaliteit van de info op telenet.be?).

 

Suzy
Community Manager
Berichten: 7390
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Streamingsprobleem yelo play

@janne_man het artikel waar jij naar verwijst gaat over live-tv. Dat staat in de intro van dat artikel. 

 

"Telenet TV neem je overal met je mee! Waar je ook bent, je kijkt in de hele Europese Unie live tv op al je schermen. Op eender welk wifi-netwerk, 3G en 4G. "

 

Het artikel waar ik naar verwees, gaat effectief enkel over opnames en de verschillen tussen digicorder en TV-box. 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5211
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Streamingsprobleem yelo play

Ja @Suzy je hebt gelijk. Om het bij een spreekwoord te houden: wat baten kaas en bril als de uil niet zien en wil.