24749
netweters
|
152307
antwoorden
|
20690
vragen
|
Sinds een week of twee geeft yeloplay telkens dit streamingsprobleem weer bij het willen bekijken van opnames. Terugkijken en live kijken lukt wel. Enkel opnames lukken niet. Heb al de digicorders gecheckt thuis en die staan niet in slimme energiestand.
Het bekijken van yeloplay gebeurd wel niet bij mij thuis. Wel bij iemand die ook een Telenet verbinding heeft thuis.
Iemand een idee aan wat dit precies ligt?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Heb je op je Digicorders de programmagids van twee weken? Indien niet, dan zijn ze niet verbonden en moet je dat nakijken.
@Kevin05 schreef:
...
Het bekijken van yeloplay gebeurd wel niet bij mij thuis. Wel bij iemand die ook een Telenet verbinding heeft thuis.
@Kevin05 hier geef je eigenlijk zelf de oorzaak al aan. Met een digicorder kan je jouw opnames enkel bekijken via je eigen Telenet-verbinding. Hier vind je er meer informatie over. Met de nieuwe TV-box daarentegen kan je deze ook via een andere WiFi verbinding bekijken of via mobiele data.
Dus met een nieuwe TV-box zou ik wel opnames kunnen bekijken via yeloplay elders dan bij mij thuis?
Alvast bedankt voor een snelle reactie!
Ze zijn wat digicorder betreft wel voorzichtig. Ze spreken alleen over uitzendingen bekijken, niet over opnames. Of heb ik ergens over gekeken?
@louishufk je hebt gelijk. Dit is een illustratie van niet begrijpend lezen 🤔(of kan er toch enig kritiek zijn op de kwaliteit van de info op telenet.be?).
@janne_man het artikel waar jij naar verwijst gaat over live-tv. Dat staat in de intro van dat artikel.
"Telenet TV neem je overal met je mee! Waar je ook bent, je kijkt in de hele Europese Unie live tv op al je schermen. Op eender welk wifi-netwerk, 3G en 4G. "
Het artikel waar ik naar verwees, gaat effectief enkel over opnames en de verschillen tussen digicorder en TV-box.
Ja @Suzy je hebt gelijk. Om het bij een spreekwoord te houden: wat baten kaas en bril als de uil niet zien en wil.